„Maserati Quattroporte” dzīvos!

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Četrdurvju automobiļi nekad nav bijuši „Maserati” un vēl jo vairāk tā īpašnieka „Ferrari” stiprā puse. Tomēr itāļi riskēs vēlreiz un jau pasūtījuši „Pininfarina” četrdurvju supermašīnas otro versiju.

Pirmā „Quattroporte” versija iznāca 63. gadā un bija neveiksmīgs mēģinājums uz klasisko itāļu sporta auto tehniskās un stilistiskās bāzes uzbūvēt ekskluzīvu sedanu. Pēc tam tika izlaistas divas „Quattroporte” versijas. Nevarētu teikt, ka pēdējā „Quattroporte” nez kā sevišķi izceltos, drīzāk tā bija vienkārši četrdurvju variācija par leģendāro „Ghibli” un nekādu piekrišanu neguva. Automobiļa nosaukums arīdzan cēlies ne jau no pilnpiedziņas transmisijas, bet gan itāliskā apzīmējuma četrām durvīm. Vecās „Quattroporte” cena šobrīd ir nepiedienīgi zema, un dažs varbūt būs ļoti pārsteigts, uzzinot, ka šī cēlā automobiļa riteņi skāruši arī Latvijas zemi – savulaik tāds braucamrīks pārvietojās ar diplomātiskajiem numuriem. Toties jaunais auto būs pavisam kas cits.

1998. gada modelis.
Jau pati demonstrācijas vieta izvēlēta cik vien iespējams sakāpināta. Pirmais mēroga modelis tiks demonstrēts kopā ar troksni sacēlušo „Ferrari FX” prototipu speciālā „Artedinamica” šovā Japānas lietišķās mākslas muzejā. Automobiļa izmēri sasniedz piecus metrus, un, kad reālais automobiļa modelis 2003. gadā parādīsies kādā autoizstādē, tas būs vismaz tikpat iespaidīgs kā „Mercedes” S klase vai „BMW” 7. sērija, un tad vēl tas itāļu dizains... „Quattroporte” paredzēts apgādāt ar to pašu 4,2 l V8 dzinēju, kas tiek iebūvēts jaunākajā „Maserati Coupe”, tomēr ar samazinātu jaudu un „garāku” ātrumkārbu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu