Līdz Latvijai nonākusi visjaudīgākā Renault Megane

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Renault Megane R.S.
Renault Megane R.S. Foto: Publicitātes foto

Līdz ar aizvadītajā nedēļas nogalē notikušajām pasaules rallijkrosa čempionāta sacensībām Latvijā ieradās Renault Sport inženieru pilnveidotais sporta hečbeks Megane R.S.

Atceļošanai līdz dīlerim Latvijā bija nepieciešams gads, jo Megane R.S. tika prezentēta jau 2017.gada Frankfurtes automobiļu izstādē. Tiesa, mašīnu, drīzāk gan jāsaka - tās veidolu, jau kopš gada sākuma varam vērot rallijkrosa trasēs, kur tiek aizvadīti pasaules čempionāta posmi. Šobrīd ar Megane R.S. WRX automobiļiem čempionātā startē divi braucēji - francūzis Gerlēns Šišerī, kam ir pieredze arī Dakāras rallijreidā, slēpošanas trasēs un dažādās citās ekstrēmās sporta aktivitātēs, tai skaitā vairāk nekā 100 metrus tālā lēcienā ar auto un neveiksmīgu piezemēšanos, un brits Laiems Dorans. Zīmīgi, ka abi sportisti iekļuva pusfinālā. Šo robežu pārvarēt gan viņi nespēja, taču par Megane R.S. tāpat izsakās pozitīvi. "Es biju absolūtā sajūsmā, braucot ar jauno Megane R.S. pa Rīgas ielām – tas nav nejauši, ka esmu izvēlējies uzbūvēt vienu no jaudīgākajām sacensību automašīnām uz Renault Megane R.S. bāzes – šī automašīna izskatās sportiski, tā ir ātra, izveicīga un ar to braukt ir patiess baudījums," izteicās Šišerī.

Foto: Publicitātes foto

Jauns dzinējs un četru riteņu stūrēšanas sistēma 4CONTROL

Renault Megane R.S. jaunākajai iterācijai ir uzstādīts jauns 1,8 litru turbodzinējs, kas attīsta 280 ZS un 390 Nm. Priekšējiem riteņiem tos novada sešu pakāpju manuālā vai sešu ātrumu divsajūgu automātiskā pārnesumkārbu. Tāpat auto iespējamas divas dažādas šasijas - Sport, kas piedāvā kompromisu starp dinamiku un ikdienas lietošanas komfortu, vai arī Cup, kas vairāk pielāgota lietošanai sacensību trasē.

Bez tā Renault Megane R.S. ir apgādāta ar četru riteņu stūrēšanās sistēmu 4CONTROL. Pateicoties šai tehnoloģijai, Megane R.S. ir labākas vadāmības īpašības, stabilitāte un izveicība.

Sporta mašīnas dizains

Trešās paaudzes Renault Megane R.S. sportisko izskatu papildina Tonic Orange krāsojums, kas īpaši izceļ virsbūves līnijas. Priekšējā bamperā iestrādātie Formula 1 mašīnām līdzīgie stila elementi ir atslēgas elementi vizuālajā Renault Sport automašīnu identitātē. Dekoratīvās radiatora restes ir izrotātas ar īpašu šūnveida rakstu.

Jaunā Megane R.S. Latvijā maksās ap 30 tūkstošiem eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu