Jaunās "Shiseido Makeup" kolekcijas prezentācija

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Marija Naumova
Marija Naumova Foto: Kristaps Bardziņš

Prestižā Japānas zīmola Shiseido jaunās Makeup kolekcijas prezentācija pulcēja stilīgus viesus, ieskaties galerijā!

Shiseido zīmola nosaukuma pamatā ir japāņu Pārmaiņu grāmatā smelta iedvesma. Nosaukums sastāv no trim ideogrammām: shi – nozīmē resursi, shei – dzīve, bet do – māja.

Jaunajā Shiseido dekoratīvās kosmētikas kolekcijā kopumā pieejami 17 produkti un 99 toņi, kas ir iedalīti četrās radoši izveidotās tekstūrās – Dews, Gels, Powders un Inks, piedāvājot gaisīgu un vienlaikus noturīgu rezultātu, kā arī piesaistot uzmanību ar drosmīgu, izteiksmīgu toni.

Pasākuma ievadā viesus sveica populārā dziedātāja Marija Naumova, kura atklāja dažus interesantus faktus par kosmētikas vēsturi, uzsverot, ka Shiseido ir viena no senākajām kosmētikas kompānijām pasaulē, un akcentējot skaisto saukli “Kad redzamais nav sajūtams”, kas lieliski raksturo īpašās sajūtas, ko sniedz katra no tekstūrām. Marija Naumova pievērsa viesu uzmanību arī četru modeļu grimam, jo katrs no tiem atklāja tekstūru pamatīpašības – Dews samtainumu, Gels spilgtumu, Powders lielisko pūdera efektu un Inks izteiksmību un noturību.

Raksturojot savas personīgās izjūtas par jauno Shiseido Makeup kolekciju, Marija Naumova priecājās: “Man šodien pašai bija iespēja izbaudīt šo lielisko dekoratīvo kosmētiku un tās tekstūras. Grima veidošanas laikā pamanīju, ka māksliniece katru produktu var lietot daudzos veidos – acīs, vaigiem, lūpām. Produkti ir daudzfunkcionāli un pilnīgi nejūtami uz ādas. Uzskatu, ka tas ir ļoti parocīgi, komfortabli un skaisti vienlaikus.”

Pasākuma viesiem bija iespēja izmēģināt katru tekstūru, rotaļājoties ar jaunajiem grima produktiem un izpētot tos pašiem vai arī, ļaujoties Dailes teātra grima mākslinieces, Baibas Bindemanes prasmīgajām rokām. Viesi apbrīnoja arī zīmola produktu elegantos iesaiņojumus, kas allaž bijuši mākslas objektu statusa cienīgi. Lielu viesu ievērību izpelnījās arī jaunās grima otas, kas ir roku darbs, ko veidojuši japāņu takumi (mākslinieki).

Jautāta par saviem favorītiem, Dailes teātra grima māksliniece īpaši izcēla Kajal zīmuli, kā arī Inks lainerus, kas ir ļoti noturīgi, ar perfektu konsistenci. Baiba Bindemane norādīja, ka Dews izgaismojošos produktus var ērti lietot arī dekoltē un plecu zonā, iegūstot lielisku rezultātu.

Tā kā tintei līdzīgās Inks tekstūras parāda jaunu skatījumu uz seno japāņu kaligrāfijas mākslu ar produktiem, kas nodrošina grafisku precizitāti un ārkārtīgu intensitāti, tad lielu viesu atsaucību guva iespēja iegūt kaligrāfisku sava vārda atainojumu japāņu valodā, ko nodrošināja laipnā kaligrāfijas māksliniece no Japānas Ajaka.

Bet ar to pārsteigumi nebeidzās, jo jau pasākuma sākumā viesi bija pamanījuši četrus skaistus mākslas darbus, kuru pievilcīgie toņi piesaistīja uzmanību un atspoguļoja katru no četrām tekstūrām, tāpēc pasākuma izskaņā norisinājās loterija, kuras laikā tika izlozēti četru mākslas darbu jaunie īpašnieki.
 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu