Galvenās vēlmes, ko pieprasa klienti mobilo sakaru operatoriem

Sieviete ar viedtālruni ziemā

FOTO: Pixabay

Klientu prasības pret mobilo sakaru operatoriem laika gaitā ir mainījušās. Šobrīd arvien lielāka nozīme operatora izvēlē ir interneta lietošanas iespējām un lielākam datu apjomam, liecina "Tele2" apkopotā informācija. 

Tiek norādīts, ka arvien lielāka loma operatora izvēlē ir labam klientu servisam, pakalpojuma kvalitātei, kā arī interneta apjomam lietošanai mobilajos telefonos.

Vajadzība pēc lielāka datu apjoma augusi par aptuveni 52%. Ņemot vērā šo tendenci, jau otro gadu pēc kārtas “Tele2” ir pirmā izvēle tiem klientiem, kuri, saglabājot savu numuru, vēlas mainīt operatoru, liecina oficiālie statistikas dati.

Neraugoties uz to, ka lietotāju migrācija starp operatoriem kopumā mazinās, šādā veidā “Tele2” klientu skaits ir palielinājies par vairākiem tūkstošiem.

“Viens lietotājs mēnesī vidēji patērē deviņus gigabaitus, kas apjoma ziņā atbilst 10 pilnmetrāžas filmu skatīšanai labā kvalitātē. Tādēļ klienti, izvēloties operatoru, arvien lielāku uzmanību pievērš mobilā interneta pakalpojuma ātrumam un kvalitātei,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

“Jau vairākus gadus pēc kārtas, saskaņā ar SPRK mērījumiem, mums ir ātrākais mobilā interneta lejupielādes ātrums Latvijā, ko acīmredzot ir novērtējuši mobilo sakaru lietotāji,” piebilst Vancovičs.

Ņemot vērā iedzīvotāju skaita samazināšanās tendenci Latvijā, mobilo sakaru operatoru cīņa par klientiem ir asa, un klientu pieaugumu iespējams nodrošināt tikai ar jaunu pakalpojumu piedāvāšanu un uz konkurentu rēķina.

“Mēs daudz ieguldām attīstībā, kā arī šobrīd esam labākajās pozīcijās starp operatoriem, lai pirmie saviem klientiem varētu nodrošināt 5G tehnoloģijas sniegtās iespējas. Tāpat esam veiksmīgi attīstījuši savu klientu lojalitātes jeb komplimentu programmu, kas mums ļāvis konkurences cīņā būt sekmīgiem,” saka Vancovičs.

Jāatzīmē, ka mobilā interneta tīkls kļuvis par nopietnu alternatīvu arī fiksētā interneta pieslēgumam. Mobilā mājas interneta patēriņš Latvijas mājsaimniecībās audzis par 30% gadā.

Uz augšu