Dizainere Kristīne Plaude par jauno zīmolu: es nepretendēju uz modi
Intervija

FOTO: publicitātes

Janvāra beigās savu “Pirmizrādi” piedzīvoja jaunizveidotais Kristīnes Plaudes zīmols “Plaude Apparel”. Mēģinot samazināt nevajadzīgo apģērbu pārprodukciju, dizainere Kristīne Plaude radījusi minimālu, taču funkcionālu sievietes garderobi. Starp citu, Plaude Apparel kolekcijas ir piemērotas dažādām ķermeņa formām, kas iedvesmo dzīvot harmonijā ar sevi. Uzaicinājām dizaineri uz pāris jautājumiem par jauno zīmolu!

EGOISTE: Protams, visam ir savs aizsākums, tad, lūdzu, pastāsti, kur dzima ideja šim zīmolam?

Kristīne Plaude: “Pirmsākumi meklējami jau veikala M50 laikā, kad ar partneri bijām divas īpašnieces. Sākot savas apģērbu līnijas ražošanu, sapratām, ka apģērbu zīmols un veikala koncepts kā zīmols ir divi atsevišķi, neatkarīgi virzieni un tā arī tas jāpozicionē.

Tā kā mūsu sadarbībā apģērbu dizains bija mans lauciņš un atbildība, sapratu, ka tieši mans individuālais stils un pieeja ir tie, kas jāattīsta. Tas cilvēkiem patīk un piesaista.

EGOISTE: Kāpēc šāds nosaukums “Plaude Apparel"?

Kristīne Plaude: Lai pircējs noticētu, ka visam jābūt pa īstam. Tāpēc arī nosaukumā ir mans uzvārds. Arī zīmola identitātē tas parādās. Vēlējos, lai zīmola logo saistībā ar uzvārdu figurētu zivs siluets. Mākslinieka priekšlikums bija apspēlēt tikai zivs asti komplektā ar plaukstu, lai identitātei būtu arī starptautiska nozīme.

Plaudern vairākās svešvalodās nozīmē applaudēt. Tā radās šī interesantā grafiskā spēle.

Noteikti nākotnē to izmantošu kā grafisko apdruku sportiska tipa apģērbam.

"Plaude Apparel"

FOTO: Publicitātes foto

EGOISTE: Galvenie zīmola trumpji, atklāj tos mums...

Kristīne Plaude: “Plaude Apparel“ ir valkājams, ērts apģērbs, kas izceļ figūru un "glaimo" tai. Maksimāli ērti un viegli kopjami audumi. Kas nav mazsvarīgi, cenas ir ļoti pieejamas. Apģērbs kalpo vairākas sezonas un neiziet no modes.

Cenšos radīt modeļus, kas izskatās katrai atšķirīgi. Tos var dažādi valkāt, kombinēt atbilstoši noskaņojumam.

Izvēlētie silueti it kā ir ļoti vienkārši, taču katrs ar kādu savu raksturīgu iezīmi. Uz katra auguma tas iegūst citu raksturu, izceļot konkrētās valkātājas personīgo stilu.

"Plaude Apparel"

FOTO: Publicitātes foto

EGOISTE: Esi teikusi: “Manuprāt, klaja sekošana modei nav aktuāla. Būtiskāk ir nodrošināt ērtas sajūtas un izcelt sievietes individualitāti.” Saki, kā tad ar mūsdienu sievieti un modes kultu, kas pieprasa savus upurus?

Kristīne Plaude: Domāju, ka  cilvēkus pievelk un interesē ne tik daudz mode, cik viss, kas ir saistīts ar to. Saviesīgi pasākumi, sarunas, žurnālu vāki un sabiedrībā zināmas personas.

Tas viss it kā vilina, bet, būsim godīgi,  kad jāsarūpē kaut kas ikdienas garderobei, tas tāpat tiek meklēts pie masu ražotāja.

Jo sieviete šodien jau nav tikai sieviete. Viņa ir mamma, biznesmene, mīļākā, politiķe utt. Aktīva un nepārtraukti skrienoša. Esmu novērojusi, ka šodien sieviete vēlas nopirkt trīs dažādas kleitas par pieejamu cenu, nevis vienu ļoti dārgu.

Sievietes šodien meklē praktiskus risinājumus savai garderobei. Tieši tāpēc es arī nepretendēju uz modes nišu.

"Plaude Apparel"

FOTO: Publicitātes foto

EGOISTE:  Kāpēc tik ļoti mīli tieši džinsu?

Kristīne Plaude: Tā man vājība no bērnības. Laikam tas, ka tas  bērnībā nebija pieejams, ir atstājis sekas. Man no džinsa savulaik ir bija viss, sākot ar izlaiduma kleitu un beidzot ar mēteli.

Džinss ir zilā krāsā, un mums kā ziemeļnieku tautai ar vēso ādas toni tas piestāv.

Tas ir unikāls audums. Tas ir ilgtspējīgs - valkājot mainās un džinsa auduma tērps iegūst arvien jaunas nianses. Kā arī džinss ir vienmēr aktuāls un mūsu laika apstākļiem piemērojams ikkatrā sezonā

EGOISTE:  Raksturo sievieti, kura nēsās Plaude Apparel!

Kristīne Plaude: Viņa ir gana pašpietiekama un grib izskatīties labi. Tas viņai palīdz būt pārliecinātai par sevi un motivē dzīvot harmonijā ar sevi!

Zīmols “Plaude Apparel” - GALERIJA

Plašāka informācija, kā arī online veikals te.

Uz augšu