Uz apskati ar "tīru dūmu"

FOTO: Publicitātes foto

Jauna STP degvielas piedeva palīdz iekļauties atgāzu normās un iziet tehnisko apskati.

Jau kopš XX gadsimta 90. gadu sākuma Eiropas Savienībā tiek pastiprināti kontrolēti vieglo un kravas automobiļu kaitīgie izmeši, periodiski izvirzot arvien augstākas prasības pret ogļskābās gāzes, slāpekļa oksīda, ogļūdeņražu un sīkdaļiņu saturu. Patlaban spēkā esošais Euro 6 un tā jaunākā versija Euro 6d dīzeļdzinējiem attiecas uz jaunākajiem un modernākajiem automobiļiem, kamēr vairākas Rietumeiropas valstis pamazām cenšas atbrīvoties no vecāku izmešu standartu spēkratiem.

Lai gan Latvija zemākas pirktspējas un citu iemeslu dēļ vēl nav gatava tik drastiskiem jaunievedumiem, ikgadējā tehniskā apskatē tik un tā tiek mērīti ikviena, veca vai jauna automobiļa izmeši. Ja mērījums pārsniedz noteikto, automašīna var nesaņemt atļauju piedalīties ceļu satiksmē. Vecāka gadagājuma automašīnām iemesls var būt dzinēja, barošanas vai izplūdes sistēmas defekts vai nolietojums, taču nereti pie vainas ir degvielas sistēmas piesārņojums un ar to saistīta neregulārā darbība.

Lai mēģinātu novērst šo problēmu bez dzinēja remonta, STP izstrādājis jaunu degvielas piedevu sēriju Emission Reducer - atsevišķi benzīna un dīzeļdzinējiem. Pievienojot flakonu uzpildītai 50 - 60 litru degvielas tvertnei, Emission Reducer ne tikai uztur tīru degvielas sistēmu, bet tieši iedarbojas uz komponentiem, kas ietekmē atgāzu daudzumu un saturu. Īsāk sakot, ražotājs iesaka pirms tehniskās apskates izbraukt bāku ar pievienotu STP Emission Reducer. Te gan jāpiebilst, ka piedevai ir drīzāk profilaktisks raksturs, un tā nespēs "apmānīt" atgāzu mērierīces vai uz laiku padarīt veselu pilnībā bojātu dzinēju ar aizaugušu kvēpu filtru.

Papildu informācija atrodama STP mājas lapā vai pie STP oficiālā izplatītāja Getz Nordic.

Uz augšu