"RB Rail" operacionālais direktors Kaspars Rokens iesniedzis atlūgumu

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
AS ''RB Rail'' valdes loceklis Kaspars Rokens piedalās forumā "Rail Baltica Global Forum 2017" viesnīcā ''Radisson Blu Hotel Latvija''.
AS ''RB Rail'' valdes loceklis Kaspars Rokens piedalās forumā "Rail Baltica Global Forum 2017" viesnīcā ''Radisson Blu Hotel Latvija''. Foto: Edijs Pālens/LETA

Dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" koordinējošā kopuzņēmuma AS "RB Rail" padome pieņēmusi kompānijas operacionālā direktora un valdes locekļa Kaspara Rokena atlūgumu, kas pamatots ar privātiem apsvērumiem.

Pieņemot atlūgumu "RB Rail" padomes priekšsēdētājs Karolis Sankovskis uzsvēra, ka padome ir pateicīga Rokenam par viņa ieguldījumu īpaši svarīgā projekta ieviešanas periodā. "Mūsu uzdevums ir nodrošināt nepārtrauktu un mērķtiecīgu projekta ieviešanu, tāpēc nekavējoties uzsāksim jauna valdes locekļa meklējumus," viņš sacīja.

Savukārt Rokens pauda gandarījumu par laiku, kuru bija iespēja veltīt "Rail Baltica" projekta realizācijai un tā attīstīšanai līdz sliežu ceļu būvprojektēšanas fāzei. "Pateicoties spēcīgai profesionāļu komandai, ir izveidota efektīva un caurspīdīga, starptautiskiem standartiem atbilstoša iepirkumu procedūra. Tāpat ir nodrošināta pieredzējušu starptautisku kompāniju dalība "Rail Baltica" konkursos," viņš teica.

Konkurss par valdes locekļa amatu tiks izsludināts tuvākajā laikā, bet līdz tam operacionālā direktora pienākumus pildīs trīs pārējie valdes locekļi - valdes priekšsēdētājs Timo Rīhimaki, Marts Nīlsens un Igns Degutis.

"RB Rail" ir Igaunijas, Latvijas un Lietuvas kopuzņēmums, kas izveidots, lai īstenotu "Rail Baltica" projektu. "RB Rail" ir centrālais "Rail Baltica" projekta koordinators. Tā galvenie uzdevumi ir dzelzceļa projekta izstrāde, būvniecība un mārketinga aktivitāšu realizācija.

"Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu