“1a.lv” pērn palielinājis apgrozījumu par 28%

FOTO: Sintija Zandersone / LETA

Latvijas interneta veikals “1a.lv” pērn turpināja strauju izaugsmi un nostiprināja līdera pozīcijas e-komercijā, palielinot apgrozījumu par 28%. “1a.lv” apgrozījums bija 53 miljoni eiro, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā. 

“Pagājušais gads “1a.lv” ir bijis veiksmīgākais pēdējo piecu gadu laikā. Pēdējos gados esam aktīvi strādājuši, lai klientiem nodrošinātu plašu, daudzpusīgu un kvalitatīvu sortimentu visās preču kategorijās par pieejamām cenām, un pērn tas nesa nozīmīgus rezultātus. Lai arī joprojām vispopulārākās preču kategorijas ir datortehnika, mobilie telefoni un citas tehnoloģijas, 2018.gadā visstraujāk augošās kategorijas bija rotaļlietas, sporta un mājsaimniecības preces.

Esam gandarīti, ka sīvas konkurences apstākļos pērn mums ir izdevies ne tikai noturēt līdera pozīcijas interneta tirdzniecības veikalu vidū, bet arī turpināt strauju izaugsmi, attaisnojot esošo un iegūt jaunu klientu uzticību,” stāsta interneta veikala “1a.lv” valdes loceklis Ģirts Siliņš.

Uzņēmuma apgrozījuma kāpumu būtiski veicināja arī tādi faktori kā pakalpojuma kvalitāte un klientu apkalpošanas uzlabošana, interneta veikala “1a.lv” regulāra modernizēšana, pielāgojot mūsdienu klientu iepirkšanās paradumiem, kā arī pievienošanās “Kesko Senukai” grupai. Viena no uzņēmuma prioritātēm sākot no 2018.gada ir ērta preču saņemšanas nodrošināšana arī Latvijas reģionos.

Uz augšu