Pašapkalpošanās skeneri ieviesti arī "Rimi" veikalā "Spicē"

FOTO: Zane Bitere / LETA

Mazumtirgotājs "Rimi Latvia" investējis 130 000 eiro pašapkalpošanās skeneru ieviešanā tirdzniecības centrā "Spice", aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāve Regīna Ikala.

Viņa norādīja, ka, attīstot skeneru sistēmas pieejamību, "Rimi" hipermārkets tirdzniecības centrā "Spice" kļūst par trešo veikalu, kurā ir pašapkalpošanās skeneri. Pircējiem pieejami 90 pašapkalpošanās skeneri, četri maksājumu termināļi un astoņi pašapkalpošanās svari sveramajām precēm. Skeneri izvietoti pie ieejas "Rimi" veikalā.

Ikala atzīmēja, ka pašapkalpošanās skeneru sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja lojalitātes kartes "Mans Rimi" īpašniekiem paātrināt iepirkšanās procesu. Noskenējot pirkumus brīdī, kad pircējs tos pievieno grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. "Mans Rimi" karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Pašapkalpošanās skeneri pieejami arī veikalos "Rimi Valdemārs" un "Rimi Alfa".

"Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais atzinīgi vērtēja pircēju atsaucību. "Veikalā "Rimi Valdemārs" pašapkalpošanās skenerus lielākoties izvēlas pircēji, kuri veic lielākus pirkumus - tos aktīvi lieto jaunieši, bet 77% gadījumu šo iespēju izmanto 26-45 gadus veci pircēji," viņš atklāja.

Plānots, ka janvārī pircējiem skeneru izmantošanai tiks piedāvāta mobilā lietotne, kas aizstās plastikāta "Mans Rimi" karti.

LETA jau ziņoja, ka "Rimi Latvia" pērn strādāja ar 893,692 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,9% un bija 45,305 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Uz augšu
Back