"Maxima" ieviesusi unikālus mākslīgā intelekta risinājumus pārtikas mazumtirdzniecībā (8)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Edijs Pālens / LETA

Lai nodrošinātu vēl zemākas cenas saviem klientiem, "Maxima" veikalos pakāpeniski tiek ieviesti unikāli mākslīgā intelekta risinājumi, uzlabojot darba efektivitāti, iepirkšanās pieredzi klientiem, kā arī līdzsvarojot darbinieku slodzi, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.

Jau šobrīd lielākajos "Maxima" veikalos preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi pārvalda mākslīgā intelekta risinājumi.

“Mūsu mērķis, ieviešot unikālas jaunākās paaudzes tehnoloģijas “Maxima” veikalos, ir sniegt praktisku pievienoto vērtību mūsu klientiem - augstas kvalitātes produktus par pieejamām cenām, un pašreizējās konkurences un tirgus apstākļos to iespējams nodrošināt, vēl vairāk efektivizējot pašu darbu, kā arī nepārtraukti uzlabojot iepirkšanās pieredzi. Tādēļ mērķtiecīgi turpinām veikalu modernizāciju, lai katrs klients justos gaidīts, kā arī ērti un ātri varētu iegādāties savus iecienītākos produktus,” stāsta “Maxima Latvija” valdes loceklis Jānis Vanags.

Uzņēmumā ieviestās mākslīgā intelekta tehnoloģijas rūpējas par to, lai klientu iecienītākie produkti, kā, piemēram, piena produkti, gaļa un dzērieni, pircējiem būtu nepārtraukti pieejami.

Identiska pieeja tiek izmantota pie kasēm - gadījumā, ja cilvēku skaits pie kasēm pārsniedz noteikto normu, veikala direktors saņem informāciju planšetē un, efektīvi organizējot darbu, varēs atvērt papildu kasi ātrākai klientu apkalpošanai.

Līdz šim “Maxima” veikalos ieviesta virkne jaunu un digitālu inovāciju, kas uzlabo iepirkšanās pieredzi klientiem un atvieglo ikdienu darbiniekiem. Klientu iecienītas jau vairāk nekā 10 gadus ir  pašapkalpošanās kases veikalos visā Latvijā. 

Veikalos ieviesta arī digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdz laikus identificēt pārtikas produktus, kuriem tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas pārpalikumu daudzumu. Tāpat “Maxima XXX” veikals t/c “Akropole” pirmais Baltijā ieviesa elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču, atvieglojot ikdienu darbiniekiem un nodrošinot pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem.               

Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu