"Maxima": Pārtikas e-veikalu popularitāte pēdējo četru gadu laikā augusi teju trīs reizes

Veikals "Maxima". FOTO: Ieva Leiniša/LETA

Latvijā pārtikas e-veikalu popularitāte pēdējo četru gadu laikā augusi teju trīs reizes, teikts jaunākajā "Maxima mazumtirdzniecības kompass" mazumtirdzniecības nozares apskatā.

"E-komercijas nozare Latvijā strauji attīstās un tās priekšrocības pārtikas mazumtirdzniecībā novērtē arvien vairāk iedzīvotāju, ko apliecina arī mūsu veiktais pētījums - tā pēdējo gadu laikā ir bijusi ļoti strauji augoša nozare, kas vēl lielāku popularitāti ieguva šogad Covid-19 ietekmē," pauda "Maxima Latvija" finanšu direktors Valdis Zeps.

Pēc viņa sacītā, šogad aprīlī pārtikas mazumtirgotāji atvēra vairāk nekā 40 jaunu e-veikalu. "Priecē, ka mazumtirdzniecības nozare Latvijā ir pietiekami elastīga un spēj ātri reaģēt uz mainīgo situāciju, nodrošinot klientiem iespēju iepirkties, neizejot no mājām," minēja "Maxima Latvija" finanšu direktors.

Jau ziņots, ka "Maxima Latvija" pagājušajā gadā strādāja ar 836,727 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 25,5% un bija 27,496 miljoni eiro.

Kompānija "Maxima Latvija" reģistrēta 2000.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. "Maxima Latvija" vienīgais īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais uzņēmums "Lincoln Land Erste", bet patiesais labuma guvējs ir Nerijs Numavičs. Uzņēmums ir daļa no holdinga kompānijas "Maxima Grupe".

Uz augšu
Back