"Tele2" klientiem apdrošināšanas atlīdzībās par bojātiem vai nozagtiem telefoniem izmaksātā summa pusgadā augusi par 30%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Pixabay

Mobilo sakaru operatora "Tele2" klientiem izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības par bojātiem vai nozagtiem telefoniem šogad pirmajā pusgadā pieaugušas par 30%, sasniedzot gandrīz 240 000 eiro, pavēstīja kompānijas sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā Oskars Fīrmanis.

Viņš norādīja, ka izmaksātās atlīdzības summas pieaugums skaidrojams gan ar telefonu remonta izmaksu pieaugumu, kas ik gadu pakāpeniski aug, gan ar pieteikumu skaita pieaugumu, piemēram, 2020.gada pirmajā pusgadā pieteikumu skaits par telefonu bojājumiem palielinājies par 20%.

"Vidējā atlīdzību summa, kas izmaksāta klientiem par dažādiem telefonu bojājumu vai zādzību, ir 225 eiro. Ņemot vērā, ka pārdoto ierīču vidējā vērtība pēdējā gada laikā augusi par 15%, kas norāda, ka

klienti izvēlas dārgākas ierīces, tad ir arī saprotama viņu vēlme tās apdrošināt. Šobrīd jau katrs ceturtais telefons, ko pārdodam, tiek apdrošināts,"

piebilda "Tele2" komercdirektors Raivo Rosts.

"Tele2" klientiem mobilo ierīču apdrošināšanu piedāvā risku apdrošinātājs "Balta".

Jau vēstīts, ka "Tele2" pagājušajā gadā strādāja ar 136,669 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 2% un bija 31,519 miljoni eiro.

Kompānija reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. "Tele2" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas "Tele2 Sverige Aktiebolag".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu