"Maxima" veikalos sasniegts rekordliels bezkontakta norēķinu skaits

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Decembrī vairāk nekā 100 000 klientu vienas dienas laikā veikuši pirkumus ar bezkontakta risinājumu starpniecību, savukārt 44% pircēju pirkumus veikuši pašapkalpošanās kasēs veikalos, kur tās uzstādītas, liecina "Maxima Latvija" apkopotā informācija.

Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, drošas iepirkšanās un paātrinātu tehnoloģisko risinājumu uzplaukumu iespaidā "Maxima" veikalos visā Latvijā aizvadītā gada pēdējā mēnesī īpaši pieaugusi iepirkšanās, izmantojot gan bezkontakta risinājumus (NFC), gan pašapkalpošanās kasēs.

"Aizvadītais gads ir raisījis virkni pārmaiņu un uzlabojumu mūsu veikalos, lai klientiem nodrošinātu drošu, ātru un ērtu iepirkšanos, vienlaikus lai efektivizētu un atvieglotu ikdienas darbu. Īpašu uzmanību esam vērsuši uz tehnoloģiju ieviešanu kā mazāka, tā lielāka formāta veikalos, ko īpaši novērtē arī mūsu klienti galvaspilsētā un reģionos.

Pēdējā mēneša laikā redzam, ka pašapkalpošanās kases izmanto vidēji 51% "Maxima XXX" formāta veikala klientu, atsevišķos veikalos pat līdz 60%. Tāpat ir novērojama tendence, ka vairāk nekā 100 000 klientu veikuši bezkontakta norēķinus tieši pirms brīvdienām, kad stājās spēkā striktāki tirdzniecības ierobežojumi. Šāds norēķinu veids ir ļoti ātrs, līdz ar to pavadītais laiks veikalā - īsāks," stāsta SIA "Maxima Latvija" tirdzniecības departamenta direktore Gunita Ķiesnere.

Pēdējā gada laikā "Maxima" ir paplašinājusi pašapkalpošanās kasu tīklu visā Latvijā, kopējam pašapkalpošanās kasu skaitam sasniedzot jau 519. Vērojams, ka visvairāk pašapkalpošanās kases izmanto "Maxima" Brīvības gatves klienti - 59,1%, savukārt reģionos visaktīvāk Liepājas iedzīvotāji "Maxima XX" veikalā Klaipēdas ielā 62. Vairumā gadījumu iedzīvotāji pašapkalpošanās kasēs maksā ar karti - vidēji 72%.

Jau ziņots, ka "Maxima Latvija" pērno gadu aizvadījusi īpašā tehnoloģiskā uzplaukumā, attīstot gan esošos risinājumus, kā pašapkalpošanās kasu tīklu, gan īstenojot jaunus, piemēram, mobilās aplikācijas izstrādāšanu, "Scan&Go" risinājuma ieviešanu, kas sniedz iespēju pašam skenēt preces un pēc tam norēķināties par tām īpašā zonā vai  pašapkalpošanās kasēs (pašlaik pieejams "Maxima XXX" veikalā t/c Akropolē). Arī 2021.gadā uzņēmums turpinās vērst savu attīstību uz klientu pieredzes, ērtību un darbinieku labklājības paaugstināšanu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu