CAA vadītājs piebilda, ka ar tiešo lidojumu aizliegšanu šobrīd nekas netiek panākts, jo jebkurā gadījumā var atlidot ar pārsēšanos un pēc tam no Lietuvas atbraukt uz Latviju ar auto. "Tādējādi vienkārši tiek atņemta peļņa saviem komersantiem un pasliktināta situācija lidostai "Rīga". Ir jāskatās, ko mūsu tuvākie kaimiņi dara, un jārīkojas gudri, lai mēs iepriekš iekarotās pozīcijas ne šobrīd, ne nākotnē nezaudētu," teica Gorodcovs.
Viņš arī uzsvēra, ja pasažieris ir iegādājies biļeti, tas pēc būtības ir līgums starp viņu un aviosabiedrību, kura bez pamata šo lidojuma līgumu nedrīkst lauzt. Tādēļ, ja tiešie lidojumi tiek aizliegti, "airBaltic" ir spiests "pārlikt" pasažierus uz konkurentu reisiem.
Gorodcovs minēja, ka šobrīd vairāk vai mazāk regulāra aviosatiksme no Latvijas ir uz Amsterdamu un Viļņu.
Tostarp viņš norādīja, ka Amsterdama aviopārvadājumos ir nozīmīgs pārsēšanās centrs, kas sagādāja lielas problēmas, kad bija mainīgais ceļojumu aizliegumu saraksts. Tāpat arī Viļņa ir kļuvusi par tranzīta punktu, jo no Viļņas izlido vairāk reisu nekā no Rīgas, tajā skaitā tiek veikti arī lidojumi uz trešajām valstīm - Minsku, Kijevu un citiem galamērķiem.
"Atsevišķās dienās iespējams aizlidot arī uz citām lielajām pilsētām: Parīzi, Frankfurti, Helsinkiem, bet šie reisi notiek dažas reizes nedēļā, nevis tā, kā pirms krīzes, - vairākas reizes dienā," piebilda Gorodcovs.
Tāpat viņš minēja, ka būtisks galamērķis iepriekš bija Apvienotā Karaliste, kur dzīvo daudz Latvijas valstspiederīgo. "Bija arī paredzēts, ka uz turieni lidojumus atsāks "Ryanair" un "Wizzair", bet pēc valdības lēmuma no 11.februāra uz laiku aizliegt ceļojumus uz Lielbritāniju tas, protams, nenotika," piebilda Gorodcovs.