Kā “Twitter” pilnveido e-komercijas iespējas?

TVNET/TechCrunch
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs foto.
Ilustratīvs foto. Foto: Mongta Studio, Shutterstock.

Kopš marta sākuma mikroblogošanas vietne “Twitter” mēģina lietotnē integrēt iepirkšanās iespējas. Šobrīd “Twitter” pārbauda, vai jaunā funkcija var kļūt par veidu, kā panākt e-komercijas uzlabošanu savā platformā.

Attīstoties e-komercijai, pieaug sabiedrības cerības, ka tas, ko ikdienā pamanām "Instagram" vai "TikTok" videoklipos un attēlos, būs iegādājams pavisam ātrā un ērtā veidā – dažu klikšķu attālumā. Lai nenokļūtu citu sociālo tīklu ēnā, arī “Twitter” cenšas saviem lietotājiem nodrošināt iepirkšanos.

Kā vēsta “TechCrunch”, jaunā funkcija šobrīd tiek testēta. Lietotnē tiek eksperimentēts ar tvītiem, kas ietver pirkšanas pogu un detalizētu informāciju par produktu. Tas nozīmē, ka šāds uzlabojums ļaus lietotājam pie interesējošā zīmola profila tvītiem ērti aplūkot piedāvātos produktus, ko zīmols būs piesaistījis savam kontam.

Ņemot vērā, ka e-komercijas funkcija ir tikai attīstības sākumposmā, iepriekš minētais piemērs var nebūt pilnībā tāds, ko kompānija piedāvās kā gala versiju. Paralēli šī rīka izstrādei, “Twitter” strādā vēl pie citiem e-komercijas attīstības projektiem, kas liek domāt, ka kompānija strauji virzās uz priekšu.

"Mēs zinām, ka cilvēki izmanto mūsu platformu, lai mijiedarbotos ar zīmoliem un apspriestu viņu iecienītākos produktus. Esam pamanījuši, ka daži uzņēmumi jau realizē radošus veidus, kā iespējot pārdošanu mūsu platformā," apgalvo kompānijas “Twitter” ieņēmumu vadītājs Brūss Falks.

Tiek uzsvērts, ka šādas pārdošanas iespējas piesaistīs dažādu nozaru pārstāvētus uzņēmējus un pavērs tiem iespēju sasniegt vēlamo mērķauditoriju, kā arī nodrošināt vēlamo klikšķu skaitu uz uzņēmumu vietnēm.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu