"Dzintara" zīmola produktu tirgotājs pirmajā mēnesī sasniedzis 400 000 eiro apgrozījumu (5)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Erakogu pressifoto

​Pirmajā mēnesī kosmētikas ražotājs "H.A.Brieger" ir sasniedzis teju 400 000 eiro lielu apgrozījumu no zīmola "Dzintars" produktu tirdzniecības Latvijā, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Viņi norādīja, ka pirktākie produkti bijuši "Dzintara" lūpu balzami un barojošais krēms "Nīca". "H.A.Brieger" aprīlī sācis arī "Dzintara" mutes kopšanas līdzekļu tirdzniecību.

"Mēs esam ļoti apmierināti ar pirmā mēneša rezultātiem un jau šobrīd jūtam lielu sabiedrības interesi. Redzams, ka cilvēki bija noilgojušies pēc šīs cenu kategorijas un kvalitātes produktiem. Īpaši vēlos izcelt to, ka mūsu pircējs ir kļuvis krietni jaunāks, tādēļ varam uzskatīt, ka vienu no stratēģiskajiem uzstādījumiem - uzrunāt gados jaunāku auditoriju - esam veiksmīgi sasnieguši," rezultātus komentēja "H.A.Brieger" vadītāja Anastasija Udalova.

Pēc uzņēmuma e-veikala datiem 44,1% no visiem pircējiem bijuši vecumā no 25 līdz 34 gadiem, bet otra lielākā vecuma grupa bija 35 līdz 44, veidojot 29,5% no visiem pircējiem. Vecuma grupa 18-24 veidoja 12,7%, bet 45+ grupu pārstāvji veidoja vien 13%. Uzņēmumā norāda, ka, salīdzinot ar vēsturiskajiem datiem, šīs ir būtiskas izmaiņas.

"Dzintara" produkti tiek tirgoti vairāk nekā 1400 tirdzniecības vietās. Visaktīvākā interese par tiem bija vērojama "Top!", "Maxima" un "Elvi" veikalos. Udalova gan piebilda, ka "Maxima" un "Rimi" veikalu plauktos "Dzintara" produkti parādījās aptuveni divas nedēļas vēlāk, tādēļ paredzams, ka abās lielākajās tirdzniecības ķēdēs pieprasījumā pēc "Dzintara" produktiem būs vērojams pieaugums.

Tikmēr vidējā "Dzintara" produktu pirkuma summa e-veikalā ir pārsniegusi 16 eiro. Kompānijā secina, ka klienti ir bijuši pietiekami ziņkārīgi un gatavi uzreiz izmēģināt dažādu līniju produktus. Turklāt esot novērojami arī atkārtotie pirkumi.

Jau ziņots, ka Rīgas pilsētas Pārdaugavas tiesa 2019.gada 12.novembrī pasludināja AS "Dzintars" par maksātnespējīgu. Savukārt 2020.gada 14.septembrī Igaunijas "Skinest Group" noslēdza līgumu par maksātnespējīgā "Dzintara" aktīvu iegādi. "Dzintara" aktīvus par 5,5 miljoniem eiro iegādājās "Skinest Group" uzņēmums SIA "Ritrem".

Kompānija "Ritrem" reģistrēta 2006.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,203 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas vienīgā īpašniece ir "Skinest Group", bet patiesais labuma guvējs ir Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis.

"H.A. Brieger" reģistrēta 2006.gadā, taču tās nosaukums līdz 2020.gada oktobra sākumam bija SIA "Instruments", bet līdz 2021.gada janvāra sākumam - "Dzintars Production". Kompānijas pamatkapitāls ir 284 500 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. "H.A. Brieger" īpašnieki ir "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (67%), kuras patiesais labuma guvējs ir Osinovskis, un SIA "Asko R" (33%), kuras īpašniece ir Udalova.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu