Izsludināts 46 miljonus eiro vērts būvmateriālu iepirkums "Rail Baltica" būvniecībai

Ilustratīvs foto FOTO: Rail Baltica publicitātes

Baltijas valstu kopuzņēmums AS "RB Rail" dzelzceļa projekta "Rail Baltica" pamata trases būvniecībai izsludinājis pirmo konsolidēto dzelzceļa būvmateriālu iepirkumu par kopējo paredzamo līgumcenu 46 miljoni eiro, liecina informācija "RB Rail" mājaslapā.

Iepirkums sadalīts četrās daļās un paredz optisko šķiedru kabeļu aizsargcauruļu, kabeļu cauruļu, sakaru kanalizācijas aku un betona virszemes kabeļu kanālu piegādes "Rail Baltica" pamattrases būvniecībai Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Optisko šķiedru kabeļu aizsargcaurules "RB Rail" paredz pirkt par 11,775 miljoniem eiro, kabeļu caurules - par 8,745 miljoniem eiro, kabeļu kanalizācijas akas - par 8,569 miljoniem eiro, bet betona virszemes kabeļu kanālus - par 16,91 miljonu eiro.

"RB Rail" Programmas vadības direktors un valdes loceklis Marks Stīvens Louders aģentūrai LETA norādīja, ka viena no šāda mēroga projekta, kāds ir "Rail Baltica", galvenajām priekšrocībām ir apjomu radīti ietaupījumi, kas, piemēram, ļauj veikt konsolidētu materiālu iegādi visai 870 kilometru garajai dzelzceļa pamattrases līnijai.

"Mēs esam patiesi gandarīti izsludināt pirmo no vēl daudziem šāda veida iepirkumiem. Paļaujamies, ka mūsu potenciālie partneri un piegādātāji novērtēs šo iespēju un iesniegs spēcīgus un konkurētspējīgus piedāvājumus," sacīja Louders.

Pretendenti aicināti iesniegt savus pieteikumus publiskajam iepirkumam līdz šī gada 31.maijam.

Jau ziņots, ka "Rail Baltica" projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, 870 kilometru garu Eiropas sliežu platuma (1435 milimetru) dzelzceļa līniju ar vilcienu maksimālo ātrumu 240 kilometri stundā.

Paredzēts, ka "Rail Baltica" izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem. Plānots, ka "Rail Baltica" dzelzceļa līnija būs gatava satiksmei 2026.gadā.

Uz augšu
Back