Vai ar Arteon Shooting Brake varēs aizvietot pasātu? (2)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Iepazīstieties - Volkswagen Arteon universālis jeb Shooting Brake! Vai neparastais Volkswagen ar svešādu nosaukumu Shooting Brake varētu būt vilinošaks par tikpat labu Passat Variant? Un ja varētu, tad kāpēc? To vaicājām Autoriepu nama direktoram un automašīnu izzinātājam Oskaram Krampānam.

Kopš krosoveri nostiprinājušies kā dominējošā suga gandrīz visās pasažieru automašīnu klasēs, tradicionālajām liela apjoma formām pienākuši grūti laiki. Varbūt tāpēc Volkswagen sadūšojies piešķirt retu un netradicionālu formātu augstākās klases modelim Arteon.

Kā jau augstākas klases Volkswagen, Arteon pieejams tikai ar divu litru dzinējiem, ja neskaita plug in hibrīdu, kas balstīts uz 1.4 TSI. Jaudas Shooting Brake netrūkst -

dīzeļu galā atrodami pat 200 zirgspēku dzinēji, bet benzīna agregātu tops ir Arteon R ar 320 zirgspēkiem.

Jo lielāka jauda, jo lielāka iespēja, ka garajam auto būs pilnpiedziņa. 20 collu riteņi šajā komplektācijās var šķist nepiemēroti mūsu ceļiem, taču piekares iestatījumi un praktiskais tests pierāda pretējo. Uzmanieties no bedrēm un viss būs labi!

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Ceļš uz Arteon Shooting Brake ir vaļā ar priekšpiedziņas versijām, kuras uz priekšu virza 150 - 190 zirgspēku dzinēji. Braucot jūtams, ka šis nav sporta auto, drīzāk izmeklēts gran turismo ar tautas auto logotipu priekšā.

Neparasti un nebūt ne lēti, taču Shooting Brake beigu beigās tik un tā iznāk pieejamāks

par īstiem premium liftbekiem, sprortbekiem un citiem netipiskiem piecdurvju limuzīnu izpildījumiem.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Vienlaikus pat tumšajā R Line modeļa salonā ir vairāk gaismas un plašuma, tāpēc Arteon ir ļoti tīkams ceļabiedrs tālākiem braucieniem, sevišķi šādā izpildījumā ar divkārt laminētiem stikliem, matricu gaismām un Harman Kardon skaņu.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Volkswagen Arteon Shooting Brake

+ aristokrātisks siluets

+ ļoti plašs salons

+ pieejamāks nekā premium

- priekšpiedziņa nedaudz izspolē

- sēdekļi varētu būt ciešāki

- trūkst izteikta rakstura

Dzinējs: 1984 ccm, R4 turbo

Jauda: 190 ZS

Paātrinājums: 7,7 s

Patēriņš: 7,6 l

CO2: 172

Cena: no 39 610 eiro*

*) testa automašīnas cena 55 500 eiro.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu