:format(webp)/nginx/o/2021/05/31/13814010t1h168b.jpg)
Google Ads ir viena no labākajām platformām, lai jūsu uzņēmumam veicinātu pārdošanas apjomus un potenciālos pirkumus. Google reklāmas kampaņas prasmīga vadība prasa nopietnas prasmes, plānošanu un laiku, un, to izmantojot, jums ir nepieciešama stratēģija. Jums ir nepieciešams saplānots budžets, atslēgvārdi, pareiza datu nesēja izvēle, reklāmu kopu un galveno lapu izveide, kā arī darbības pilnveidošana. Turklāt Google Ads turpina kļūt arvien sarežģītāks.
Ja esat gatavs izveidot savu personīgo Google Ads stratēģijas plānu jaunu rezultātu sasniegšanai, tad te būs padomi no Google Premiere uzņēmuma SIA J Konsult, kā to izdarīt.
Google Ads stratēģijas plāna 1. darbība:
Plānojiet budžetu
Pirmais solis, lai izveidotu piemērotu Google Ads stratēģijas plānu, ir jūsu budžeta izstrāde. Tas var būt grūtāk, nekā jūs domājat. Plāns ir jāveido atkarībā no nozares, kurā atrodaties, un tā, cik dārgi ir jūsu atslēgvārdi. Atslēgvārdu maksa par klikšķi svārstās robežās no dažiem centiem līdz pat simtiem eiro.
Ņemot vērā vidējos reklāmguvumu līmeņus un maksu par klikšķiem, jūs varat plānot reālistisku budžeta prognozi, kas parāda:
- Cik daudz jātērē;
- Cik reklāmguvumu varat sagaidīt par šiem reklāmas izdevumiem;
- Vispārējo IA (ieguldījumu atdeves) prognozi;
Tad, kad jums ir vispārējs priekšstats par to, cik daudz naudas ir nepieciešams tērēt vienam klientam, jums ir divas iespējas:
- Reiziniet summu ar to, cik jaunu potenciālo klientu vēlaties mēnesī, lai iegūtu mēneša budžeta aprēķinu;
- Atrodiet lētākus atslēgvārdus ar mazāku apjomu (skatīties 3. darbību)
Google Ads stratēģijas plāna 2. darbība:
Izvēlieties savu reklamēšanas tīklu/vidi
Meklēšana? Reklāma? Iepirkšanās? YouTube? Kurš Google piedāvātais tīkls ir vislabākais jūsu biznesam? Tas lielā mērā ir atkarīgs no jūsu budžeta. Ja jums ir liels budžets un lēti atslēgvārdi un/vai MPK (maksa par klikšķi), jūs, iespējams, varat “ieņemt” vairākas platformas uzreiz.
Pirmajās kampaņās ieteicams pieturēties pie meklēšanas tīkla, ja vien jūs nepārdodat e-komercijas produktus tiešsaistes veikalā. Izmantojot tiešsaistes iepirkšanās reklāmas, pakalpojums Google Shopping ir labākais veids, kā veikt zemu izmaksu reklāmguvumus.
Kad esat sācis gūt ieguldījumu atdevi, varat šo naudu atkārtoti ieguldīt reklāmas tīkla atkārtotajā mārketingā, lai konvertētu personas, kuras neiepirkās pie jums ar pirmo reizi. Šī stratēģija var palīdzēt izveidot pašpietiekamu reklamēšanas stratēģiju.
Google Ads stratēģijas plāna 3. darbība:
Atrodiet pareizos atslēgvārdus
Pareizo atslēgvārdu atrašana Google Ads nav viegls uzdevums. Lai ko jūs darītu, neizvēlieties visvienkāršākos savas nozares pamatterminus – tie ir vienumi, kas neapšaubāmi ir visdārgākie un konkurētspējīgākie, un tie noteikti nebūs jūsu ienesīgākie.
Lielākā daļa cilvēku kļūdās, atrodot lielus atslēgvārdus ar apjomīgu meklējumu skaitu, un domājot, ka tieši tas viņiem ir nepieciešams. Vai ir vērts maksāt par atslēgvārdu ar lielu meklējumu skaitu? Lielākoties nē, it īpaši, ja jūs vēl ne tuvu neesat zīmolu līderis konkrētajā vietā. Turpretī, ja jūsu zīmola atpazīstamība ir plaša, tad jau tas ir pavisam cits stāsts.
Atslēgvārdi arī nepasaka neko vairāk par to, ko meklētājs vēlas. Vai viņš vēlas konsultāciju? Vai viņš vienkārši vēlas uzzināt par vispārējiem pakalpojumiem?
Nozīme ir pareizo atslēgvārdu atrašanai, salāgojot tos ar pareizu apjomu un konkurenci. Ja apjoms ir ārkārtīgi augsts, iespējams, tāda ir arī konkurence, un tāpat arī MPK. Ja apjoms ir mērens, tad varat atļauties daudz vairāk klikšķu un tādējādi palielināt savas iespējas gūt stabilu peļņu.
Lieliski rīki, ko izmantot, ir SEMRush, Ahrefs un Google’s Keyword Tool.
Esiet gatavs šajā sakarā veikt daudz pētījumu. Lielākā daļa cilvēku to nedarīs, kas nozīmē, ka visticamāk eksistē desmitiem atslēgvārdu ar zemu konkurenci un apjomu.
Kad esat izveidojis lielu potenciālo atslēgvārdu sarakstu, ir pienācis laiks izveidot mērķtiecīgas reklāmu kopas, kas var palielināt jūsu kvalitātes rādītāju un samazināt maksu par klikšķi, tādējādi ietaupot jūsu naudu.
Google Ads stratēģijas plāna 4. darbība:
Izveidojiet mērķtiecīgas reklāmu grupas
Jo lielāks ir jūsu budžets, jo vairāk reklāmu kopu varat izveidot un tādējādi pievērst tām uzmanību. Jo mazāks ir jūsu budžets, jo tām jābūt mērķtiecīgākām un precīzākām.
Ja jums ir mazāks budžets, aprobežojieties tikai ar dažām reklāmu kopām, kurās ir iekļauti jaukti, gari atslēgvārdi ar mazāku apjomu, bet virsraksti ar lielu apjomu. Tādējādi jūs viedosiet atslēgvārdu kombinācijas, ar kuram strādāt, un būtiski paplašināsiet atslēgvārdu sarežģītības diapozonu.
Kad esat sašaurinājis atslēgvārdu sarakstu un atlasījis dažus, kurus likt lietā, ir pienācis laiks izveidot mērķtiecīgas reklāmu kopas. Mērķtiecīgas reklāmu kopas ievērojami uzlabos kvalitātes rādītājus.
Google Ads stratēģijas plāna 5. darbība:
Izstrādājiet uz nodomu balstītus reklāmtekstus un galvenās lapas
Reklāma un galvenā lapa ir divas būtiskas sastāvdaļas, lai veicinātu pārdošanas apjomu programmā Google Ads. Bez tām jūsu stratēģija nevar būt pilnīga.
Runājot par reklāmtekstu rakstīšanu, jums ir jāsaista atslēgvārdu mērķu nolūki un jānodrošina tiem pietiekama vērtība, lai iegūtu klikšķus. Analizējiet nolūkus un pēc tam koncentrējiet savu reklāmu, balstītu uz dažiem vienkāršiem faktoriem:
- Mērķauditorijas atlase pēc atslēgvārda;
- Ieguvumi/priekšrocības;
- Aicinājums uz darbību.
Secinājumi
Lai gūtu panākumus, ir svarīgi izveidot Google Ads stratēģisko plānu. Strādajot bez plāna, jūs tikai iztērēsiet naudu, neko nenopelnot.
Turpinājumā atkārtotas visas darbības, kas jums nepieciešamas, veidojot savu Google Ads stratēģijas plānu.
- Sāciet ar budžetu. Jūsu budžets noteiks, ko Google Ads programmā reāli varat darīt. Liels budžets? Varat vienlaikus pārbaudīt vairākus nesējus un vairākas kampaņas. Mazs budžets? Turieties pie meklēšanas tīkla un vienas mērķtiecīgas kampaņas.
- Izvēlieties savu reklāmas tīklu.
- Pavadiet laiku, veicot atslēgvārdu izpēti, lai atklātu garas frāzes, kuras ietver nolūku un lētu MPK.
- Izveidojiet mērķtiecīgas reklāmu kopas, kas var palīdzēt uzlabot jūsu kvalitātes rādītāju un reklāmguvumus.
- Izstrādājiet uz nodomu balstītu reklāmrakstu un galvenās lapas.
- Izvēlieties pareizo cenu noteikšanas stratēģiju
Atkārtojiet procesu katrai jūsu GoogleAds kampaņai.