Žurnāla "Ir" izdevēja apgrozījums pērn saruka par 26,8%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Žurnāls "Ir" Saeimas deputāta darba vietā Saeimas ārkārtas sēdē, kurā tiek lemts par parlamentārās izmeklēšanas komisijas sastāvu par valsts nozagšanas pazīmēm un pirmstiesas izmeklēšanas kvalitāti tā dēvētajā "oligarhu lietā".
Žurnāls "Ir" Saeimas deputāta darba vietā Saeimas ārkārtas sēdē, kurā tiek lemts par parlamentārās izmeklēšanas komisijas sastāvu par valsts nozagšanas pazīmēm un pirmstiesas izmeklēšanas kvalitāti tā dēvētajā "oligarhu lietā". Foto: Edijs Pālens/LETA

Žurnāla "Ir" izdevēja - izdevniecība "Cits medijs" - pērn strādāja ar 1,057 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26,8% mazāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa bija 4622 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kā vēstīts vadības ziņojumā, tāpat kā iepriekšējos gados, ieņēmumus veidoja trīs galvenie avoti - žurnālu tirdzniecība, reklāmas pārdošana un pasākumu rīkošana. Ņemot vērā, ka visus medijus aizvadītajā gadā skāra Covid-19 pandēmijas ierobežojumi, ieņēmumi, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, ir kritušies.

Savukārt, peļņas pieaugumu izdevās panākt pateicoties izdevumu optimizācijai un efektīvākam komandas darbam. Tāpat tas ļāvis pārvarēt Covid-19 krīzes izaicinājumus un finanšu gadu pabeigt pozitīvā bilancē.

Pērn izdevniecībai "Cits medijs" izdevās īstenot žurnālu veidotāju izvirzītos mērķus par kvalitatīvu, progresīvu un finansiāli neatkarīgu mediju. Būtiska nozīme bijusi arī valsts ārkārtas palīdzībai Covid-19 radītajā krīzē, kā arī citu donoru atbalstam.

Vadības ziņojumā norādīts, ka žurnālu abonēšana un pārdošana mazumtirdzniecībā veido 50% no apgrozījuma. Lielākos ieņēmumus izdevējs guva no žurnāla "Ir", kuru papildina žurnāli "Ir Nauda", "Domuzīme", kā arī "Ir" interneta žurnāls "ir.lv". Covid-19 dēļ mazumtirdzniecības apjomi pērn ievērojami saruka, taču abonentu loks saglabājās stabils. Līdz ar to žurnālu pārdošanas ieņēmumi samazinājušies par 12%.

Reklāmu pārdošanas apjoms pērn pieauga par 6%. Pieaugums saistīts ar intensīvu darbu reklāmas piesaistē otrajā gada pusē, kas ar uzviju kompensēja reklāmas ieņēmumu izsīkumu pandēmijas pirmajos mēnešos.

Savukārt pasākumu rīkošanā ieņēmumu līmenis uzrādīja apmierinoši rezultātu. Kā skaidrots vadības ziņojumā, lielākoties tie bija Ir rīkotie izglītojošie semināri gan tiešsaistē, gan klātienē bērnu vasaras nometnēs. Līdz ar to finanšu gada noslēgumā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pasākumu rīkošana veidoja 15% no kopējā apgrozījuma.

2019.gadā "Cits medijs" strādāja ar 1,444 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt peļņa bija 55 eiro.

Kompānija reģistrēta 2010.gada februārī, un tās pamatkapitāls ir 276 752 eiro.

"Cits medijs" izdod žurnālu "Ir", kura komplektā ietilpst arī tādi žurnāli kā "Ir Nauda". "Ir Brīvdienas" un "Domuzīme".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu