"Latvijas pasts" mudina klientus savlaicīgi izņemt sūtījumus pasta nodaļās un pakomātos

TVNET/LETA
"Latvijas pasts" mudina klientus savlaicīgi izņemt sūtījumus pasta nodaļās un pakomātos
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Zane Bitere / LETA

VAS "Latvijas pasts" mudina klientus savlaicīgi izņemt sūtījumus pasta nodaļās un pakomātos, lai sūtījumi neuzkrātos pasta nodaļās un pakomātos, kavējot citu sūtījumu apstrādi, informē uzņēmuma pārstāvji.

Klientiem savlaicīgi izņemot sūtījumus, "Latvijas pasts" varētu visiem klientiem nodrošināt maksimāli ātru izsniegšanu adresātiem. Sūtījumi pasta nodaļā glabājas 30 dienu, bet pakomātos - septiņas diennaktis. "Latvijas pasta" sūtījumus piegādā arī uz "Circle K" degvielas uzpildes stacijām, un tajās sūtījumi tiek uzglabāti 10 diennakšu.

Par atsevišķu sūtījumu glabāšanu pasta nodaļās no 11.dienas ir jāmaksā glabāšanas maksa viena eiro apmērā par diennakti, ieskaitot brīvdienas un svētku dienas. Maksa par glabāšanu pasta nodaļās no 11.dienas tiek piemērota par katru vēstuļu korespondences sūtījumu ar dokumentiem vai priekšmetiem jeb sīkpaku, kas smagāka par 500 gramu, un pasta pakas sūtījumu, savukārt vēstuļu korespondence ar dokumentiem un vēstuļu korespondence ar priekšmetiem līdz 500 gramu pasta nodaļā tiek uzglabāta vienu mēnesi bez papildu samaksas. Ja klients sūtījumu 30 dienu laikā nav izņēmis, "Latvijas pasts" 31.dienā to nodod pārsūtīšanai atpakaļ nosūtītājam.

Ja kādu iemeslu dēļ klients nevar laikus ierasties pasta nodaļā pēc sūtījuma, piemēram, atrodas atvaļinājumā vai ceļojumā citā Latvijas pilsētā, "Latvijas pasts" iesaka izmantot sūtījumu pārvirzīšanas pakalpojumu, izmantojot uzņēmuma mobilo lietotni. Sūtījumu iespējams pārvirzīt uz jebkuru citu pasta nodaļu visā Latvijas teritorijā, jebkuru no "Latvijas pasta" vairāk nekā 80 pakomātu visā valstī, uz kādu no "Circle K" degvielas uzpildes stacijām vai ar piegādi konkrētā adresē. "Latvijas pasts" nodrošina iespēju mobilajā lietotnē attālināti pārvirzīt jebkuru izsekojamu, ierakstītu vai apdrošinātu pasta sūtījumu.

Ja klients ilgstošu laika periodu nevar saņemt sūtījumu pasta nodaļā, iespējams pagarināt sūtījumu glabāšanas laiku - šādā gadījumā jāvēršas "Latvijas pastā" ar iesniegumu. Iesnieguma izskatīšana ir maksas pakalpojums un netiek atcelta glabāšanas maksas piemērošana par katru diennakti.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 3200 darbinieku.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu