Baltijā lielākais lietoto auto tirgotājs sasniedzis €100 miljonu apgrozījumu (2)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Unsplash

Baltijā lielākais lietoto auto tirgotājs “Longo Group” ir sasniedzis 100 miljonu eiro apgrozījumu ieskaitot PVN kopš darbības sākuma 2018. gadā. Uzņēmuma vadības plāns gan ir vēl ambiciozāks – tuvākajā nākotnē viena gada laikā apgrozīt tikpat lielu naudas summu, portālu TVNET informē uzņēmuma pārstāvji.

Līdztekus apgrozījuma pieaugumam būtiski ir palielinājies arī “Longo Group” piedāvātais auto sortiments. Pašlaik interesentiem ir iespēja izvēlēties savu automašīnu no vairāk nekā 1000 spēkratiem.

“Simts miljonu eiro apgrozījums kopš darbības sākšanas ir mērķtiecīga darba rezultāts, kas panākts, spītējot virknei globālo izaicinājumu – Covid-19 izraisītajai pandēmijai vairāku gadu garumā, kā arī ekonomiskajiem satricinājumiem pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā. Iespaidīgais apgrozījuma pieaugums tika panākts, īstenojot četras būtiskas aktivitātes, kuru mērķis bija padarīt auto iegādi vēl ērtāku un pieejamāku. Pirmkārt, mēs mērķtiecīgi vairojām zīmola atpazīstamību, jo ir skaidrs, ka tik būtiskā jautājumā kā auto iegāde pircēji vēlas uzticēties profesionāļiem. Otrkārt, mēs paplašinājām fizisko auto tīklu, lai klients izvēlēto spēkratu pirms iegādes var gan novērtēt vizuāli, gan izbraukt ar to testa braucienā. Treškārt, mēs palielinājām publicēto auto sortimentu. Ceturtkārt, pilnveidojām apkalpošanas kvalitāti un sniegtos pakalpojumus, piemēram, piedāvājot jauna koncepta mājas piegādes,” informē “Longo Group” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps.

Kā būtisku jauninājumu uzņēmuma darbā visā Baltijas tirgū Cērps min tā sauktā auto “šovrūma” izveidi tirdzniecības centros. Tā ir pavisam jauna, un, kā liecina pirmo mēnešu rezultāti, arī ļoti sekmīga pārdošanas koncepcija. Pircēji atzinīgi novērtē iespēju ērti konsultēties ar pārdošanas pārstāvjiem, pasūtīt auto no publicēto spēkratu sortimenta testa braucieniem, kā arī to uz vietas iegādāties. Pašlaik noris darbs pie auto “šovrūmu” tīkla paplašināšanas visā Baltijā.

“Esmu pārliecināts, ka vienmēr vajag tiekties arvien augstāk, tāpēc tuvāko gadu “Longo Group” plāni ir ļoti ambiciozi. Gribam sasniegt 100 miljonu eiro apgrozījumu viena gada laikā. Lai to īstenotu, plānojam ieviest jaunus iepirkuma kanālus, tostarp no vietējiem klientiem tepat Baltijā. Tāpat meklējam arvien efektīvākus veidus mūsu uzņēmumu grupas servisa centra kapacitātes palielināšanai, jo mūsu biznesa nozarē cilvēkfaktors ir ļoti būtisks,” uzsver Cērps.

Kā vēl vienu būtisku nākotnes mērķi uzņēmuma vadītājs min ieiešanu jaunā tirgū – Polijā. Pārdošanas aktivitātes šajā valstī ir plānots sākt jau šī gada izskaņā.

Kā liecina “Longo Group” finanšu dati, uzņēmumam šī gada pirmais pusgads, jo īpaši otrais ceturksnis, ir bijis ļoti veiksmīgs. 2022.gada pirmajos sešos mēnešos apgrozījuma pieaugums ir sasniedzis 84%, salīdzinot ar šo pašu laika periodu 2021.gadā. Savukārt pirmajā pusgadā uzņēmuma iegūtā bruto peļņa bija 2,5 miljoni eiro, un tā ir lielāka nekā visā pērnajā gadā kopā. Audzis arī apgrozījums, un tas bija 24 miljoni eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu