Līdztekus apgrozījuma pieaugumam būtiski ir palielinājies arī “Longo Group” piedāvātais auto sortiments. Pašlaik interesentiem ir iespēja izvēlēties savu automašīnu no vairāk nekā 1000 spēkratiem.
“Simts miljonu eiro apgrozījums kopš darbības sākšanas ir mērķtiecīga darba rezultāts, kas panākts, spītējot virknei globālo izaicinājumu – Covid-19 izraisītajai pandēmijai vairāku gadu garumā, kā arī ekonomiskajiem satricinājumiem pēc Krievijas iebrukuma Ukrainā. Iespaidīgais apgrozījuma pieaugums tika panākts, īstenojot četras būtiskas aktivitātes, kuru mērķis bija padarīt auto iegādi vēl ērtāku un pieejamāku. Pirmkārt, mēs mērķtiecīgi vairojām zīmola atpazīstamību, jo ir skaidrs, ka tik būtiskā jautājumā kā auto iegāde pircēji vēlas uzticēties profesionāļiem. Otrkārt, mēs paplašinājām fizisko auto tīklu, lai klients izvēlēto spēkratu pirms iegādes var gan novērtēt vizuāli, gan izbraukt ar to testa braucienā. Treškārt, mēs palielinājām publicēto auto sortimentu. Ceturtkārt, pilnveidojām apkalpošanas kvalitāti un sniegtos pakalpojumus, piemēram, piedāvājot jauna koncepta mājas piegādes,” informē “Longo Group” dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Edgars Cērps.
Kā būtisku jauninājumu uzņēmuma darbā visā Baltijas tirgū Cērps min tā sauktā auto “šovrūma” izveidi tirdzniecības centros. Tā ir pavisam jauna, un, kā liecina pirmo mēnešu rezultāti, arī ļoti sekmīga pārdošanas koncepcija. Pircēji atzinīgi novērtē iespēju ērti konsultēties ar pārdošanas pārstāvjiem, pasūtīt auto no publicēto spēkratu sortimenta testa braucieniem, kā arī to uz vietas iegādāties. Pašlaik noris darbs pie auto “šovrūmu” tīkla paplašināšanas visā Baltijā.