"All Media Latvia" apgrozījums pērn pieauga par 13,8%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Paula Čurkste / LETA

Mediju uzņēmums SIA "All Media Latvia" pagājušajā gadā strādāja ar 24,958 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga 4,6 reizes un bija 4,203 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka finanšu rādītāju uzlabošanās saistīta ar ekonomikas atgūšanos.

Tāpat "All Media Latvia" vadības ziņojumā pausts, ka 2021.gads nesa vairākas būtiskas izmaiņas televīzijas tirgū, tostarp tika aizliegti vairāki Krievijas televīzijas kanāli.

Turpmāk kompānija paredz pielāgoties tehnoloģisko iespēju nodrošinātām mediju lietošanas paradumu izmaiņām, kā arī paplašināt satura piedāvājumu digitālajās platformās.

2020.gadā "All Media Latvia" apgrozījums bija 21,923 miljoni eiro, bet peļņa - 915 720 eiro.

"All Media Latvia" pamatdarbība ir komerctelevīzijas darbība, piedāvājot Latvijas reklāmdevējiem reklāmas laiku un citus reklāmdevēja produktu reklamēšanas veidus kanālos TV3, TV3 Life, 3+, TV6, "TV3 mini" un trešo pušu kanālos. "All Media Latvia" reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,85 miljoni eiro. Uzņēmums ietilpst Lietuvas "Bite Group". Arī "Baltcom" un "Bite Latvija" ir tiešā vai pastarpinātā veidā "Bite Group" piederoši uzņēmumi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu