"Spice" pirmspandēmijas apgrozījumu plāno sasniegt 2024. gadā

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Edijs Pālens/LETA

Lai arī šogad jau pārsniegti 2020.un 2021.gada apgrozījuma rādītāji, pirms Covid-19 pandēmijas līmeni plānots sasniegt 2024.gadā, aģentūrai LETA intervijā sacīja tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" vadītāja Iveta Priedīte.

Viņa atklāja, ka šogad "Spice" un "Spice Home" tirdzniecības centri ir pārmaiņu priekšā, jo tajos notiek gan interjera atjaunošanas, gan nomnieku un veikalu dažādības uzlabošanas darbi. Cita starpā patlaban atvērti jau 11 jauni veikali, četrus plānots atvērt rudenī, savukārt 17 veikali un restorāni ir jau veikuši rekonstrukcijas vai pabeigs tās līdz gada beigām.

"Visi šie procesi arī ļoti lielā mērā ietekmē "Spices" apgrozījumu. Mūsu ieņēmumi patlaban pārsniedz 2020. un 2021.gada rezultātus, bet atgriezties pie pirms Covid-19 līmeņa mēs varēsim, sākot no 2024.gada," uzsvēra Priedīte, piebilstot, ka arī nākamgad "Spice" un "Spice Home" tiek plānoti rekonstrukcijas darbi un nomnieku rotācija.

Vaicāta par apmeklējuma skaita izmaiņām, "Spice" vadītāja skaidroja, ka mērens apmeklētāju skaita kritums bija novērojams jau pirms Covid-19. Vienlaikus pašlaik "Spices" kompleksa ietvaros vērojams mērens apmeklētāju skaita pieaugums, salīdzinājumā ar pandēmijas gadiem.

"Proti, mēs neesam sasnieguši līmeni, kāds tas bija pirms pandēmijas, bet apmeklētāju skaits ir lielāks nekā aizvadītajos divos Covid-19 gados," atzīmēja Priedīte.

Vienlaikus, komentējot inflāciju un komunālo pakalpojumu cenu pieaugumu, tirdzniecības veikalu vadītāja sacīja, ka pie tik strauji augošas inflācija patēriņam būtu jāaug, savukārt, strauji pieaugot rēķiniem par komunālajiem pakalpojumiem, iedzīvotājos jūtamas bažas un nedrošība.

Viņa pieļāva, ka ikviens zina, ka rēķini pieaugs, bet vēl nav skaidrības cik liels būs šis pieaugums un kā tas ietekmēs katra maciņu, cik atliks pārējiem tēriņiem.

"Līdz ar to prognozēju, ka rudens sākums būs nogaidošs periods, kad cilvēki mēģinās saprast, kas notiek ar viņu ģimenes budžetu un kā to sabalansēt. Iepirkšanās aktivitāte varētu atsākties līdz ar svētku sezonu, ko nu jau tradicionāli iezīmē "Melnās piektdienas" nedēļa," pauda Priedīte.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu