Iedzīvotāji vīlušies "Latvijas Gāzes" attieksmē: slēgts klientu centrs un telefona līnija aizņemta (9)

CopyLinkedIn Draugiem X
Akciju sabiedrības "Latvijas Gāze" logo.
Akciju sabiedrības "Latvijas Gāze" logo. Foto: Ieva Lūka/LETA

Sazvanīt "Latvijas Gāzes" klientu servisu teju nav iespējams, un cilvēki masveidā dodas uz ierasto apkalpošanas centru Rīgā, Vagonu ielā 20, nemaz nenojaušot, ka tas patiesībā ir pašapkalpošanās centrs un tam nav nekādas saistības ar uzņēmumu "Latvijas Gāze", vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "4. studija". 

Rīgā, Vagonu ielā 20, vēl joprojām nav iespējas aprunāties ar kādu no "Latvijas Gāzes" pārstāvjiem. Klientu apkalpošanas centrs ir ciet, un vienīgais pašapkalpošanās punkts, kas šeit atrodas, ar "Latvijas Gāzi" itin nemaz nav saistīts. 

Situācija Vagonu ielā 20, kur līdz šim atradies "Latvijas Gāzes" klientu pieņemšanas punkts, mainījusies jau 2017. gadā, kad uzņēmums piedzīvoja juridisku reorganizāciju.

Patlaban šajā adresē saimnieko uzņēmums "Gaso", kurš rūpējas nevis par gāzes tirdzniecību, bet gan tehnisko atbalstu. 

Tomēr "Latvijas Gāzes" klienti nav pietiekami informēti, ka Vagonu ielā saimnieko uzņēmums, kuram ar izmaiņām gāzes tarifos, pārmaksām vai parādiem nav nekādas saistības.

Rubinčika uzsver:

"Nav vērts šeit nākt.

Mēs nevaram atbildēt uz jautājumiem, kas adresēti citam uzņēmumam. Mēs nenodarbojamies ar gāzes pārdošanu un nevaram par rēķiniem atbildēt. Mums nav pieejas šai sistēmai."

Tikmēr "Latvijas Gāzes" informatīvais tālrunis nav sazvanāms. Cilvēki, ieraduma vadīti, dodas uz Vagonu ielu 20 un piedzīvo vilšanos. Pārsvarā tie ir seniori, kuri sarunas laikā atzīst, ka uzņēmumu nav varējuši ilgstoši sazvanīt, tādēļ devušies uz šo adresi. Vai tiešām "Latvijas Gāzei" pastāvīgā senioru plūsma uz adresi Vagonu ielā 20 nav pierādījums tam, ka akūti nepieciešams klientu centrs, kur pensionāri var aprunāties ar kādu speciālistu, nevis izmisumā meklēt veidlapas pilnīgi cita uzņēmuma pašapkalpošanās centrā?

Tikmēr pati "Latvijas Gāze" runā par attālinātu īsziņu pakalpojuma sniegšanu, tikai un vienīgi izmantojot internetu vai tālruni, kurš lielākajai daļai ļaužu nav sazvanāms.

Tikmēr uzņēmums skaidro, ka pērn ir ieguldījis aptuveni 800 tūkstošus eiro, lai nodrošinātu efektīvu darbību klientu komunikācijā, apkalpošanā, kā arī stiprinātu digitālos procesus. Šogad plānots ieguldīt jau miljonu eiro.

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu