Eleving Group piesaista 4 miljonus eiro Kenijā; trešajā ceturksnī palielina koriģēto EBITDA par 24%

TVNET
Eleving Group piesaista 4 miljonus eiro Kenijā; trešajā ceturksnī palielina koriģēto EBITDA par 24%
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Shutterstock

Kā norādīts Eleving Group šā gada trešā ceturkšņa konsolidētajā finanšu pārskatā, kompānija ir turpinājusi stabilu izaugsmi nozīmīgākajos biznesa rādītājos un šobrīd atrodas spēcīgās finanšu pozīcijās. Kompānija ir palielinājusi savu deviņu mēnešu koriģēto EBITDA rādītāju līdz 53,5 miljoniem eiro un sasniegusi rekordlielu neto portfeli.

Pārskata periodā Eleving Group ir palielinājis koriģēto EBITDA līdz 53,5 milj. eiro, kas ir par 24% vairāk nekā pirms gada, savukārt koriģētā peļņa pirms valūtas svārstību ietekmes ir palielināta līdz 17,7 milj. eiro pretstatā 12,1 milj. eiro deviņu mēnešu periodā 2021. gadā.

Trešā ceturkšņa koriģētie ieņēmumi ir sasnieguši 136 milj. eiro, kas ir par 26,8% vairāk, salīdzinot ar 107,3 milj. eiro iepriekšējā gada deviņos mēnešos. Elastīgās nomas un transportlīdzekļu abonēšanas produkti ieņēmumos veidoja 38,2 milj. eiro un tas ir par 105,5% vairāk nekā pirms gada un par 4,3% vairāk nekā šā gada pirmajos sešos mēnešos. Tikmēr nomas un atgriezeniskā līzinga produktu ieņēmumi sastādīja 51,4 milj. eiro, veidojot 25,2% pieaugumu pret pagājušā gada attiecīgo periodu un 13,7% pieaugumu pret šā gada sešu mēnešu periodu. Savukārt ieņēmumi no patēriņa produktiem sasniedza 46,4 milj. eiro, kas ir par 2,6% mazāk nekā 2021. gada trešajā ceturksnī.

Vienlaikus izaugsme novērojama arī kompānijas portfelī, kas šobrīd ir palielinājies līdz 288,6 milj. eiro un tas ir par 12,8 milj. eiro vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī šogad. Uzņēmuma mobilitātes un patēriņa produkti portfelī veidoja attiecīgi 224,8 milj. eiro un 63,8 milj. eiro.

“Apzinoties jauno globālo un ekonomisko realitāti, mēs turpinām ievērot konservatīvāku pieeju uzņēmuma attīstībā, taču tas nenozīmē, ka turpmāk neplānojam izaugsmi.

Mūsu galvenais mērķis šajā gadā ir pilnveidot esošos produktus mūsu spēcīgākajos tirgos, kas turpina demonstrēt stabilus rezultātus kā mobilitātes, tā patēriņa finansēšanas segmentos. Mēs esam pārskatījuši savu aizdevumu izsniegšanas politiku, kā arī izmaksu struktūru, lai būtu labāk sagatavoti nākotnes izaicinājumiem. Pieprasījums pēc mūsu produktiem joprojām saglabājas augsts, un portfeļa pieaugums ir mērāms teju 5% apmērā. Tas ir nedaudz mazāks nekā šā gada iepriekšējos ceturkšņos, tomēr tas ir mūsu apzināts lēmums, lai saglabātu kontrolētu un veselīgu izaugsmi šajos nenoteiktības pilnajos laikos, nevis ārējo faktoru ietekmes rezultāts,” par aizvadītā ceturkšņa rezultātiem teic Modests Sudņus, Eleving Group izpilddirektors.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu