"Skytrax" novērtējumā Rīgas lidosta atzīta par trešo labāko Austrumeiropā

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
"airBaltic" un "Ryanair" lidmašīnas starptautiskajā lidostā "Rīga".
"airBaltic" un "Ryanair" lidmašīnas starptautiskajā lidostā "Rīga". Foto: Paula Čurkste/LETA

Aviācijas nozares reitingu aģentūras "Skytrax" jaunākajā novērtējumā lidosta "Rīga" ieguvusi trešo vietu Austrumeiropas lidostu vidū, informēja lidostas "Rīga" pārstāvji.

Informācija "Skytrax" mājaslapā liecina, ka pirmajā vietā novērtējumā ierindota Budapeštas lidosta Ungārijā un otrajā - Tallinas lidosta Igaunijā. Savukārt aiz Rīgas lidostas pirmajā desmitniekā iekļuvusi arī Sofijas lidosta Bulgārijā, Tbilisi lidosta Gruzijā, Bukarestes lidosta Rumānijā, Batumi lidosta Gruzijā, Belgradas lidosta Serbijā, Kutaisi lidosta Gruzijā un Zagrebas lidosta Horvātijā.

Lidostas "Rīga" pārstāvji skaidro, ka "Skytrax" Pasaules lidostu balvas reitings tiek veidots, balstoties uz klientu aptaujas rezultātiem, un lidostu profesionāļu vidū to uzskata par nozīmīgu kvalitātes rādītāju.

Lidostas "Rīga" valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa norāda, ka klientu serviss un apmierinātība ir viens no būtiskajiem Rīgas lidostas darbības aspektiem, kam šogad tiek pievērsta īpaša uzmanība.

"Pasažieris, kurš ierodas lidostā, vēlas saņemt kvalitatīvu pakalpojumu, profesionālu un cieņpilnu attieksmi, nepieciešamās rūpes un izpratni par savām vajadzībām. Lidostas "Rīga" klientu servisa stratēģija un standarts paredz pasākumu kopumu, lai ne tikai arī turpmāk pilnveidotu lidostas darbinieku prasmes, bet arī iesaistītu šai darbā visu lidostas kopienu - ikvienu uzņēmumu un cilvēku, kurš ikdienā strādā lidostā un satiekas ar mūsu pasažieriem," norāda Odiņa.

Neatkarīgajā aptaujā, kas ir lielākais šāda veida pētījums pasaulē, reitingu aģentūra "Skytrax" aicina piedalīties ceļotājus no visas pasaules, un tieši klientu aptaujas rezultāti nosaka uzvarētājus. 2022.-2023.gada aptaujā, kas notika no pērnā gada augusta līdz šā gada februārim, piedalījušies vairāk nekā 100 valstu pārstāvji no visas pasaules, kas vērtēja klientu servisu un klientu apkalpošanas infrastruktūru vairāk nekā 550 pasaules lidostās.

Jau ziņots, ka lidostā "Rīga" šogad divos mēnešos apkalpoja 799 732 pasažierus, kas ir par 62,5% vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš, liecina lidostas operatīvie dati. Tāpat apkalpoti 8138 lidojumi, kas, salīdzinot ar 2022.gada pirmajiem diviem mēnešiem, ir pieaugums par 13%. No tiem 7391 bijis pasažieru reiss.

Pērn lidostā "Rīga" apkalpoti 5,38 miljoni pasažieru, kas ir 2,3 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, kad tika apkalpoti 2,35 miljoni pasažieru. Kopumā pagājušajā gadā apkalpoti 54 818 lidojumi, kas, salīdzinot ar 2021.gadu, ir pieaugums par 40%. No tiem 48 427 bijuši pasažieru reisi, kas ir par 69% vairāk nekā 2021.gadā, kad tika apkalpoti 28 694 pasažieru lidojumi.

Starptautiskā lidosta "Rīga" ir lielākais aviosatiksmes mezgls Baltijas valstīs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu