"airBaltic" integrē savā darbībā mākslīgo intelektu (2)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Paula Čurkste/LETA

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" pakāpeniski integrē uzņēmuma mārketinga aktivitātēs un informācijas tehnoloģiju (IT) programmatūru izstrādes procesos  dažādus mākslīgā intelekta rīkus, informēja "airBaltic" pārstāvji.

Jaunāko un redzamāko mākslīgā intelekta izmantošanu "airBaltic" iespējams novērot mākslīgā intelekta radītajā izpārdošanas kampaņā "Planies Crazy Deals". Tā ir pirmā reize, kad lidsabiedrība mārketinga materiālos iekļāvusi mākslīgā intelekta radītus attēlus. Kampaņā ir iekļauts animācijas lidmašīnas tēls no "airBaltic" NFT kolekcijas "Planies". Lai izveidotu attēlus kampaņai, "airBaltic" izmantojis "Microsoft Bing Image Creator", ko darbina "OpenAI" izstrādātā "Dall-E" modeļa uzlabotā versija.

Programmatūras izstrādē lidsabiedrība izmanto "GitHub Copilot" priekšrocības, kas palīdz izstrādātājiem efektīvāk rakstīt kodu. Piedāvājot kontekstjūtīgu koda pabeigšanu, "GitHub Copilot" palielina izstrādātāju produktivitāti un ietaupa vairāk laika.

Turklāt "airBaltic" ir izveidojis iekšējo tērzēšanas robotu "SkyTalker", kas paredzēts plašas dokumentācijas analīzei. Rīki piedāvā darbiniekiem skaidras un precīzas atbildes uz viņu jautājumiem, uzlabojot klientu apkalpošanu un iekšējos procesus.

Jau vēstīts, ka "airBaltic" koncerna apgrozījums pagājušajā gadā bija 500,17 miljoni eiro, kas ir 2,5 reizes vairāk nekā 2021.gadā, bet kompānijas zaudējumi samazinājās 2,5 reizes - līdz 54,219 miljoniem eiro.

Latvijas valstij pieder 97,97% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - 2,03%.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu