Ikoniskā tēlainība, spēja pārvērst amerikāņu sapņus realitātē un vienkārši veiksme Ralfam Lorēnam (Ralph Lauren) sniedza iespēju izveidot vienu no veiksmīgākajiem zīmoliem modes vēsturē, ar ko pelnīt miljonus. Kā tas izdevās? Lorēna šarmantā personība kopsolī ar talantu un aizrautīgo mārketingu bija spēcīgs ierocis, lai radītu revolūciju starptautiskajā modes industrijā.
Ralfs Lorēns ir pirmais modes mākslinieks, kurš sevi vairāk raksturo kā stilistu un pakalpojumu sniedzēju, nevis dizaineru:
"Neesmu modes cilvēks. Es nenāku no modes pasaules, un man nepatīk pie tās piederēt. Tā ir pārāk mainīga, tāpēc nekad no tās neesmu iespaidojies. Mani saista ilgmūžība, laika ritums, stils - nevis mode."
Lorēna apģērbu kolekcijas tematika vienmēr ir viena, un tā veido zīmola identitāti, mūžīgo noturību un atpazīstamību visā pasaulē. Viņa vārds bieži vien ir kā sinonīms ikoniskajam vīriešu apģērbam, neatkarīgi no tā, vai tas ir grezns uzvalks vai klasisks polo krekls.
Kur tad slēpjas panākumu atslēgas?
Lorēns spēja nojaust cilvēku vēlmes un tās pārvērst dzīves stila simbolos. Tieši Lorēns deva iespēju vidusšķiras cilvēkiem izskatīties kā aristokrātiem, augstās sabiedrības elitei.
"Mani vienmēr ir iedvesmojuši privātskolu audzēkņi - formastērpi, skolas formas, klasiskie aksesuāri, manieres un ģērbšanās veids," teicis Lorēns.
Lorēna modes nama klienti tiek aicināti identificēties ar britu aristokrātiju, Holivudas zvaigznēm, Amerikas austrumkrasta augstāko sabiedrību un tā gūt panākumus sabiedrībā.