Skaidrā paaudze jeb jauniešu dzīves uztvere rada problēmas alus darītavām (5)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Unsplash

Pirms vairākiem gadiem ASV veiktā pētījumā secināts, ka studenti un jaunieši vecumā no 18 līdz 22 gadiem visbiežāk noraidīs piedāvājumu iedzert alu. 2018. gadā 28% studentu paziņoja, ka alkoholu nelieto vispār, bet 2002. gadā šis rādītājs bija 20%. Savukārt starp tiem jauniešiem, kuri nemācās, alkohola nelietotāju skaits palielinājies no 24% līdz 30%.

Z paaudzes (dzimuši no 1995. līdz 2012. gadam) atturīgums jau jūtams alus ražotāju finanšu rezultātos. Pirms Jaunā gada “The Wall Street Journal” vēstīja, ka alus pārdošanas apjomi nokritušies līdz zemākajam līmenim pēdējo 25 gadu laikā, bet 2023. gada deviņos mēnešos alus pārdošana, salīdzinot ar 2022. gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, samazinājās par 5%.

“Tas ir trauksmes signāls visai nozarei,” paziņoja ASV Nacionālās alus tirgotāju asociācijas prezidents Kreigs Parsers.

Arī Latvijā novērojamās tendences ir līdzīgas pasaulē novērotajām – alus patēriņš samazinās, un tas rada izaicinājumus visai alus darīšanas nozarei.

Komentāri (5)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu