Ekonomiskās krīzes laikā sāka ar šūšanu savā dzīvoklī, bet nu viņas dēļ sievietes pat no ASV brauc uz Igauniju un viņas radītajos apģērbos tērpjas arī Igaunijas prezidente. Marilīsa Pikara (Mariliis Pikkar), "Marimo Fashion" dibinātāja, vadītāja un dizainere, TVNET+ intervijā stāsta par savu ceļu apģērbu industrijā un pateicoties kam izdevies piesaistīt ārvalstu klientus, vērtē "ātrās" modes radītos izaicinājumus, kā arī sabiedrības stereotipus par apģērbu dizainera darbu.

Tas nav hobijs, kuru apmaksā vīrs

Marilīsa Pikara modes biznesu sāka attīstīt no sava dzīvoklīša neilgi pēc studiju beigšanas un 2008. gada globālās ekonomiskās krīzes. "Sākumā nebija nekāda ateljē vai butika, es visu darīju savās mājās. Kā tagad moderni teikt, bizness izauga no guļamistabas līdz vecpilsētai."

Tomēr pirmie soļi uzņēmējdarbībā viņai kā jaunai sievietei nav bijuši viegli. "Atceros, kad, piemēram, devos uz kādu tikšanos, vienmēr domāju, kāds apģērbs man ir mugurā utt., jo galvenokārt ar biznesu saistītajās tikšanās reizēs pretī bija vīrieši, kas turklāt bija vecāki nekā es. Man tajā laikā bija tikai 25 gadi..."

"Marimo Fashion" dibinātāja uzreiz uzsver, ka tā ir tikai viena stāsta daļa. Otra ir saistīta ar daudzu attieksmi, ka modes biznesā sievietes darbojas tikai hobija līmenī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X