78% zīmolu nav pārliecināti, ka patērētāji pieņems produktus un pakalpojumus, kuros integrēts mākslīgais intelekts (MI), papildinātā un virtuālā realitāte (AR/VR). Produktus ar MI, kā arī ar AR/VR ir gatavi pieņemt tikai 35% patērētāju, liecina “The Future Group” veiktā pētījuma dati.

Uzņēmuma veiktā aptauja liecina, ka 2030. gadā 81% respondentu sadarbosies ar tērzēšanas robotiem, 78% izmantos VR/AR lietojumprogrammas, lai iegādātos preces (piemēram, mēbeles), un 56% apmeklēs virtuālās telpas ar reālistisku vidi (mežus, kalnus, pludmales).

Līdz 2030.gadam 67 % no visām mijiedarbībām starp zīmoliem un klientiem notiks, izmantojot viedierīces, robotus un tā saucamos čatbotus, un patērētāju apkalpošana arvien vairāk notiks virtuāli – digitālajā vidē, nevis fiziskajā. Patērētājiem būs iespēja digitāli šūt drēbes virtuālā vidē, apmeklēt koncertus, kurās varēs redzēt mūziķu hologrammas un virtuāli pusdienos kopā ar draugiem.

Kā digitālā identitāte var mainīt mūsu pasauli?