Iespējams, nekas nevarēja glābt "TikTok" no nesen pieņemtā ASV likuma, kas pieprasa, lai tas tiktu pārdots īpašniekam, kas nav no Ķīnas, vai arī tas ir pilnībā jāaizliedz. Taču viena lieta ir skaidra: uzņēmuma agresīvā lobēšanas stratēģija galu galā nodarījusi vairāk ļauna nekā laba.

"TikTok" šobrīd ir viens no apspriestākajiem tematiem uzņēmējdarbībā un ģeopolitikā. ASV prezidents Džo Baidens nesen parakstīja likumu, saskaņā ar kuru deviņu mēnešu laikā tiks aizliegta plaši populārā lietotne, ja tās īpašnieks, Ķīnas kompānija "ByteDance", to nepārdos kādam citam uzņēmumam, kas nav Ķīnas uzņēmums.

"TikTok" savukārt ir nosaucis šo likumu par "politisko teātri", un, iespējams, tam ir taisnība: politika vienmēr ir sava veida teātris, un Ķīnas nomelnošana pašlaik ir viens no populārākajiem šoviem pilsētā. Teju neviens cits jautājums nespēj apvienot abas lielākās partijas. Taču, ņemot vērā augstprātību, ko "TikTok" izrādīja nedēļās un mēnešos pirms likumprojekta pieņemšanas, uzņēmuma vadībai acīmredzami ir pamatīga neizpratne par Ameriku un amerikāņiem kopumā.