Latvijas uzņēmēji nereti norāda, ka viņu izaugsmes iespējas apgrūtina vietējā tirgus mazais izmērs. Savukārt vairāku tiešsaistes veikalu, tostarp Latvijā strādājošā 220.lv, pārvaldnieka "PHH Group" Marketplace vadītājs Jakubs Stefanskis intervijā TVNET+ uzsver pretējo: "Latvijas, Lietuvas un Igaunijas skaistums ir tas, ka esam mazas valstis!"

Kamēr citviet pasaulē tiešsaistes tirdzniecības jeb e-komercijas tirgus attīstība ir palēninājusies un ir valstis, kur tirgus ir pat sarucis, tikmēr Baltijā un Somijā nozare turpina augt. Turklāt par spīti tam, ka brīvo līdzekļu iedzīvotājiem kļuvis mazāk.

- Vai jums ir noteikti noteikumi, ko pārdevēji var pārdot? Piemēram, vai jūs pārbaudāt, vai preces ir vai nav viltojumi?

- Jā! Pirmkārt, mēs "izfiltrējam" visas preces, kuras atbilstoši likumiem nevar tirgot.

Ja runājam par konkrētiem segmentiem, tad, piemēram, pārtikas precēm mēs pārbaudām visus sertifikātus. Mēs neļaujam pārdevējiem pārdot lietas, kas ir kaut kādā veidā kaitīgas vai kurām nav atbilstošu sertifikātu!

Savukārt, piemēram, attiecībā uz elektroniku mēs pieprasām dokumentāciju, ka šīs preces ir iepirktas no uzticama avota. Tātad ne vienmēr piegādātājs ir pats ražotājs vai konkrētajā valstī oficiālais konkrētā zīmola preču izplatītājs, bet mums ir svarīgi pārliecināties, ka preces nav zagtas vai Ķīnā vai citur ražoti pakaļdarinājumi. Mēs pārbaudām arī, vai iepakojumiem ir atbilstoši svītrkodi.

- Bet būtībā pārdevējs pats var iegādāties preces no, piemēram, "AliExpress" un tās pārdot tālāk caur jums?