Šodienas redaktors:
Jānis Tereško
Iesūti ziņu!

Kā igauņu limonādes cūciņa kļuva par popkultūras ikonu un pārdeva miljoniem dzērienu

Susann Kõomägi
Susann Kõomägi Foto: Foto no personīgā arhīva

Limpa. Jā, jā, tā pati limonāde ar cūciņu brillēs. Kādam — bērnības garšas atmiņas, kādam — pirmais dzēriens ballītē, kādam — vienkārši estētiski smieklīgs tēls no veikalu plauktiem. Šis dzēriens joprojām dzīvo Igaunijā, un tā pēdējo gadu reklāmas veiksmes pamatā ir viena sieviete — Susanna Kõomägi. Ar viņu TVNET+ tikās festivālā "ADwards 2025", lai parunātu par zīmola spēku, radošumu un to, kā nedaudz traka cūciņa joprojām var būt mārketinga zelts.

"Budžets palika tāds pats. Taču komentāri aizgāja debesīs, pat nejaušiem ierakstiem bija 500 dalīšanās. Igaunijas tirgum tas ir neticami daudz. Tas mainīja visu — gan sociālajos medijos, gan veikalos. Mēs pat pārstājām rādīt kontā pašu dzērienu – bija tikai cūciņa. Un 2023. gadā mēs pārdevām 5,2 miljonus limonādes pudeles valstī, kur dzīvo nedaudz vairāk nekā miljons cilvēku."

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu