BMW prezentējuši savu visjaudīgāko hibrīddzinēju. Power eDrive sistēmas agregāti, kas uzstādīti 5. sērijas GT modelim, kopā attīsta 500 kilovatus, kas atbilst 680 zirgspēkiem.
BMW Power eDrive
Piecu durvju BMW modelis ir apgādāts ar veseliem trim motoriem - 230 zirgspēku 2 litru turbo dzinēju un diviem elektromotoriem. Viens no tiem attīsta 205 ZS un ir uzstādīts pie aizmugurējās ass, savukārt otrs, kura jauda ir 270 ZS, atrodas pie astoņu pakāpju automātiskās transmisijas.
Piedziņas sistēmas agregātu kopumā arīdzan ietilpst litija jonu akumulatoru bloks ar 20 kWh ietilpību un iespēju uzlādi veikt no elektrotīkla. Akumulatoru bloks ir sadalīts divās daļās.Viena no tām atrodas centrālajā tunelī, bet otra - zem aizmugurējā sēdekļa. Īpatnējā izvietojuma dēļ degvielas tvertni nācies samazināt no 70 līdz 30 litriem.
Par piedziņu pamatā gādā aizmugurējais elektromotors, taču pilnas jaudas nepieciešamības gadījumā tiek pieslēgts arī iekšdedzes dzinējs un priekšējais elektromotors, kas piedzen priekšējos riteņus.
BMW Power eDrive prototips elektrorežīmā spēj nobraukt apmēram 100 kilometrus. Kombinējot degvielas un elektroenerģijas resursus, prototipa gaitas rezerve ir 595 kilometri.
Gaidāms, kas ar spēcīgo hibrīddzinēju tiks apgādāta jaunās paaudzes 7.sērija, kā arī lielais apvidnieks X7, kura nonākšana tirdzniecībā tiek gaidīta 2017.gadā. Pastāv iespēja, ka Power eDrive sistēma tiks uzstādīta arī zaļajām Rolls-Royce Phantom un Ghost modifikācijām.