Pirmdiena, 25. jūnijā Vārda dienas: Maiga Milija
Komentāri
Autorizējies šeit:
Jānis Nezināmais
26 septembrī, 06:09
Auto kā tādi jau patīk, labs uzrāviens, tas klusums ir dīvains mazliet, bet kopumā jau patīkams. Tik galvenā problēma ir tās izmaksas, nu tā ir PILNĪGA naudas bedre... Šķiet vēl pat lielāka, nekā nopirkt 10+ gadus vecu 7 sērijas bmw vai lielu V12 mersedesu utt. Esošie normālie elektro auto (kaut kādus mazos g-wiz neskaitu) maksā daudz. Līdzīgas klases auto maksā bez maz vai 2x lētāk. Šobrīd visi auto, kas nāk prātā ir sākot no 30 tūkstošiem (i3, golfs, leaf). Līdzīgas klases iekšdedzes dzinēja auto ir zem 20 tūkstošiem. Kāpēc tik dārgi? Baterijas... Nezinu kā tagad, bet agrāk stāstīja, ka bateriju cena ir 1/3 no kopējas auto cenas vai pat vairāk. Ja kaut kas nav revolucionāri mainījies pa pēdējiem gadiem, tad bateriju kalpošanas laiks ir kādi 5-6 gadi. Tas nozīmē, ka pēc līzinga nomaksas vai nu atdod auto atpakaļ dīlerim vai arī esi gatavs ņemt jaunu kredītu un pirkt jaunas baterijas. Šī bateriju lieta uzreiz padara lietotu auto tirgu par praktiski neiespējamu. Vai nu pērc pavisam lētu auto, ieguldi pamatīgu summu jaunām baterijām vai arī riskē iegrābties ar nelietojamu mašīnu. Nu un tad jau, protams, jautājums par praktiskumu... Ja esi gatavs tērēt 30 tūkstošus jaunam auto, ko labāk pirkt - mazu i3, golf? Vai nopirkt, piemēram, skoda superb vai mazlietotu audi? Ja gribās mazu, bet sportisku auto, tad pa elektro golfa cenu vari nopirkt kārtīgu golf GTI.
Jānis Bērziņš
25 septembrī, 18:09
Muldoņas. Vācu brīvie demokrāti akurāt šodien paziņoja, ka nodoms pāriet uz elektroautomobiļiem ir atmetams.
budzis
25 septembrī, 18:09
Kāpēc valstij jafinanse bagātnieku rotaļlietu iegāde? Nu nav pagaidām elektroauto izdevīgs transports. OK, uzpildes stacijas valsts varētu atbalstīt
© TVNET. Visas tiesības paturētas