Jānis Mežeckis vērtē jauno Hyundai Santa Fe (3)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Pilnīgi iespējams, ka ar modeli Santa Fe pirms vairāk nekā 10 gadiem daudzi no mums iepazina Hyundai kā marku.

Tieši savas popularitātes dēļ (jo sevišķi liela tā ir Ziemeļamerikā un Krievijā) jaunās paaudzes modelis mantojis ierasto vārdu Santa Fe un nav iekļauts kopējā Hyundai modeļu numerācijā (saskaņā ar kuru tas varētu būt, piemēram, ix 45). Auto ir tik populārs un pieprasīts, ka Latvijā to pagaidām piegādā mikroskopiskos apmēros.

Jaunais Santa Fe ir auto, kurš normālos apstākļos ir ar priekšējo riteņu piedziņu un tādējādi jau konceptuāli nav paredzēts lietošanai smagos bezceļa apstākļos. Tomēr pastāv arī visu riteņu piedziņas opcija - automātiski aizmugurējā ass pieslēdzas, tiklīdz zūd priekšējo riteņu saķere, bet vadītājam ir dota iespēja ar slēdža palīdzību vilkmes pievadu aizmugurējiem riteņiem ieslēgt manuāli.

Jāapbēdina tie, kam patīk salīdzināt viena modeļa dažādus motorizācijas variantus, jo Santa Fe ir paredzēts tikai viens dzinējs - 2,2 litru CRDI dīzelis. Tas attīsta 197 zirgspēkus un ir pilnīgi pietiekams.

Tāpat jāapbēdina tie, kas uzskata, ka Hyundai krosoveru varēs iegādāties par grašiem. Santa Fe cena jau līdzinās dažam labam Eiropas premium segmenta krosoveram, tiesa, atšķirības ir aprīkojumā. Proti, Santa Fe maksimālā aprīkojumā maksās apmēram tikpat, cik papliks BMW X3 vai Audi Q5.

Vizuāli auto ir simpātisks un pirmajā brīdī šķiet daudzsološs. Kāds tas ir patiesībā, šoreiz vērtēsim kopā ar Latvijas Futbola federācijas ģenerālsekretāru Jāni Mežecki.

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu