RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

TVNET tests: Volkswagen Multivan Family

Normunds Avotiņš/ speciāli TVNET 5
Foto: Normunds Avotiņš

Atjautīga komplektācija ļauj par zemāku cenu tikt pie jauna Hannoveres busa.

Ieraugot modeļa nosaukumu, galvā vajadzētu ieskanēties Sister Sledge «We Are Family», bet, atverot durvis, melodija pārsviežas uz Status Quo «In The Army Now»: paši vienkāršākie sēdekļi, stūre bez pogām, sīkumu nodalījumi bez vākiem, miniatūrs radio un tukšas aizdares iespējamo komforta taustiņu vietā. Gluži kā deviņdesmitajos importēts buss no Ramšteinas karabāzes, tikai zaļpelēkās krāsas vietā civils baložu tonis, un motors atrodas priekšā.

Hei, bet kas tad tas? Lētas manuālās kārbas sviras vietā paneļa vidū lepni izslējies DSG kārbas kloķis, bet no vienīgajām slīddurvīm izburams saliekamais galdiņš, par kuru Multivan Family nav nekas jāpiemaksā. Ja ieskatāmies ciešāk, minivenam ir arī kondicionieris, atsevišķi, bīdāmi un pat grozāmi otrās rindas sēdekļi, kā arī pilna ventilācijas un apgaismes sistēma griestos. Nē, tas nav nekāds Caravelle furgons ar logiem un prastiem beņķiem, tas ir Multivan - tikai kāds?

Kas tas ir?

FOTO: Volkswagen

Family ir Multivan lētākās komplektācijas Trend uzlabota versija. Vienkāršības un cenas labad tai iespējams tikai viens dzinējs - 2 litru 150 ZS TDI un jau pieminētā DSG divsajūgu pārnesumkārba, starp citu, ar septiņiem ātrumiem. Fiksētā komplektācija ietver minimumu ērtību un nepieļauj plašas papildaprīkojuma iespējas.

Lai varētu rēķināties ar 35 742 eiro sākuma cenu, kas ir par 6200(!) eiro mazāk par vispieejamāko Multivan Comfortline, ieteicams izdarīt pēc iespējas mazāk asu kustību papildaprīkojuma saraksta tuvumā. Hannoveres dēls ir pietiekami elegants automobilis arī bez LED lukturiem un vieglmetāla diskiem.

Kā tas brauc?

FOTO: Volkswagen

Tā kā tas tomēr ir Multivan, nevis Transporter, tad gana iznesīgi. Salonā neredz kailu metālu un finiera plāksnes, kas nozīmē, ka aiz kvalitatīvajiem plastmasas paneļiem ir arī vērā ņemama skaņas izolācija. 150 zirgspēku dīzelis it nemaz nav no vājā gala, un iespēja aizmirst par ātrumu slēgšanu vismaz pilsētā ir varena privilēģija, ko konkurentu produkcija piedāvā reti vai nepiedāvā nemaz.

Vienīgā darvas karote medus mucā ir C kategorijas riepas, kas pamatīgi trokšņo un prasās pēc nomaiņas uz kādu komfortablāku pasažieru modeli. Protams, ja We Are Family piedalās svara vērotājos un peldriņķa vietā iecienījuši ceļojumos ņemt līdzi betonmaisītāju, labāk palikt pie komerckategorijas riepām, kam ir augstāka kravnesība. Taču pāri visam atkal stāv Multivan unikālā spēja apvienot mikroautobusa plašumus un «komandējošu» vadītāja sēdpozīciju ar vieglā automobiļa apdari, komfortu un tā paša vadītāja apmierinātību par Multivan vadīšanas procesu.

Kas to pirks?

FOTO: Volkswagen

Te ledus piepeši kļūst traki trausls. Pat ar komplekso pusdienu piedāvājumu Multivan Family cena sākas tur, kur, piemēram, Renault Trafic tā jau sen beigusies. Eiropā iecienītāko busu neviens negrasās uzdāvināt vai atdot «pa lēto», lai gan cenas piedāvājums laba Passat līmenī ir respektējams. Paneļa noformējums arīdzan neuzdzen depresiju, sevišķi tāpēc, ka kastītes bez vākiem ir pat parocīgākas par slēgtiem cimdu nodalījumiem. Vienīgais, ko patiešām gribētos, ir atpakaļgaitas sensori, kas Family versijai tomēr noskausti. Neviens neliedz ar laiku bagātināt Family ar autonomo apkuri, papildlukturiem, lietajiem diskiem un tonētiem logiem. Galvenais, ka māja uzbūvēta, - aizkarus piepirksim pēc tam.

Volkswagen Multivan Family cena ir 35 742 eiro.

Volkswagen
5 Komentāri