Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. Aerodinamika jau pilnībā sāk izpausties tikai pie 100km/h+ un to pierādīja šī superjaudīgā kaste uz riteņiem, kuras sākotnējais paātrinājums bija fantastisks, bet tālāk ar ātruma palielināšanu gāja pašvaki un muskuļvāģis jau tuvojās.

    0
  2. iconElvijs Lasis hydralv2017. g. 21. aprīlī 17:43

    Līdz 100 km/h faktiski visu izteiks jauda, kārba, riepu saķere utml. lietas ("tīrie taisnes likumi"), virsbūves faktiski vispār var nebūt. Tā kā gaisa pretestība ir ātrums 3.pakāpē, tad 2-kāršojot ātrumu, gaisa pretestība palielinās 8 reizes. Un tad jau sākas jautājumi kā ar šo gaisa pretestību tikt galā - veidot virsbūvi ar zemāku Cx (gaisa pretestības) koeficientu, reizē efektīvi izmantojot "gaisa plūsmu" (faktiski auto traukšanos cauri gaisam), lai panāktu piespiedējspēku. F1 varbūt var izbraukt ļoti ātri asus pagriezienus (šogad krietni virs 5G pārslodzei līkumos), bet gaisa pretestības koeficients ir ~3 reizes lielāks par vairumu vieglo auto - uz 300 km/h atlaižot gāzi, bremzēšanās ātrums no gaisa pretestības vien ir lielāks nekā ielas auto bremzējot ar "pilnām bremzēm".

    0
  3. Riktiiga jauda, super !!!!

    5
  4. iconmariusas bergzas 2017. g. 20. aprīlī 14:20

    Es esmu skatijies video kur sacenshas 2 brauceji ar skuteriem, pienjemu ka skuteri vienadi, uzvareja tas braucejs kuram bija pieguljosh aerodinamisks terps

    1
  5. iconmariusas bergzas 2017. g. 20. aprīlī 14:18

    Tur tachu tikai ieskrejiens redzams, kur visa distance?

    0
  6. Protams, ka ir nozīme. Vienkārši konkrētais materiāls ir un pievienotais komentārs ir stulbs. Noliec blakus 2 pilnīgi nevienlīdzīgus auto blakus un tad brīnies, kā tad tā? Tam tjūnetajam aparātam tak noteikti vairākas reizes lielāka jauda, protams, ka viņš uzvarēs. Ja abiem būtu identiski dzinēji ar identisku jaudu, tad rezultāts būtu pilnīgi pretējs.

    10
  7. iconCheGeuara Jānis B2017. g. 20. aprīlī 13:43

    tu vismaz virsrakstu speej izlasiit un uztvert taa domu?

    11
  8. iconJānis B Jānis B2017. g. 20. aprīlī 13:56

    Tveru, bet apgalvojums kā tāds ir stulbs. Aeirodinamika uzlabo efektivitāti - mazāka gaisa pretestība, mazāk enerģijas vajadzīgas, lai tiktu uz priekšu, kas ir labi. nu bugati nebrauktu ar to ātrumu, kā brauc, ja būtu ford transit virsbūve...

    Tik pat labi var nolikt blakus kravas auto un velosipēdu un pateikt, ka masai nav nozīmes, visu izšķir jauda. Nu taču divas nesalīdzināmas lietas...

    9
  9. iconCheGeuara Jānis B2017. g. 20. aprīlī 15:37

    nevajag praatot ,tu piekritiisi apgalvojumam ka smagais VOLVOar 750 zs un 3550 griezes momentu ieliks klokji aerodinamiskam vieglajam ar 75 zirgiem

    3
    Parādīt vēl 4 atbildes
  10. riktīgs dampis ! :)))

    7

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi


Kļūsti par reportieri