Mazda līdz ar jauno modeli CX-9 laiž klajā benzīna turbodzinēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Japānas automašīnu ražotājs Mazda Losandželosas autoizstādē prezentējis jaunu dzinēju un jaunu modeli. SKYACTIV-G 2.5T — pirmais SKYACTIV-G benzīna dzinējs ar turbokompresoru — tika atklāts kopā ar jauno Mazda CX-9, kas ir vidējās klases apvidus automobilis, un tā tirdzniecība tiks sākta Ziemeļamerikā nākamā gada pavasarī.

SKYACTIV-G 2.5T pašlaik ir jaudīgākais dzinējs Mazda klāstā, kura Ziemeļamerikas versijas jauda ir 184 kW (250 ZS), bet griezes moments — 420 Nm. Šis turbodzinējs ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu ir izstrādāts, balstoties uz Mazda CX-5 un Mazda6 modeļos piedāvāto SKYACTIV-G 2,5 l dzinēju bez turbopūtes. Tas nodrošina vēl iespaidīgāku taisnvirziena paātrinājumu, jo īpaši ar zemu un vidēju dzinēju apgriezienu skaitu, ko papildina izcila atsaucība. Tāpat kā visi SKYACTIV dzinēji, tas ir optimizēts, nevis samazināts, turklāt tajā ir novērstas tādas turbodzinējiem raksturīgas problēmas kā turbokompresora aizture un bieži vien iespaidīgs degvielas patēriņš reālajā dzīvē.

Spilgtākā dzinēja iezīme ir Mazda Dynamic Pressure Turbo, kas ir pirmais turbokompresors pasaulē, kurš uzlabo turbīnas veiktspēju, regulējot izejošās pulsācijas līmeni atkarībā no dzinēja ātruma. Savukārt dzesējamā izplūdes gāzu recirkulācijas sistēma EGR ļauj saglabāt dzinējā ideālo gaisa un degvielas attiecību, nodrošinot pareizo skābekļa daudzumu, kas nepieciešams degvielas sadedzināšanai plašā dzinēja darbības diapazonā.

Sākumā ar šo dzinēju tiks aprīkots Mazda CX-9. Galvenokārt Ziemeļamerikas tirgum izstrādātais ģimenēm īpaši piemērotais apvidus automobilis ir kļuvis greznāks, pateicoties ietilpīgam un ērtam premium klases salona dizainam, kurā trīs sēdekļu rindās ir vieta septiņiem cilvēkiem. Tā virsbūves izveidē ir izmantota uzņēmuma godalgotā KODO – Dvēsele kustībā dizaina filozofija. Tāpat kā citi Mazda modeļi, tā ir veidota ap SKYACTIV tehnoloģiju, lai radītu nepārspējamu veiktspējas un efektivitātes apvienojumu, ko papildina Jinba ittai braukšanas īpašības, kas aizgūtas no leģendārā MX-5 roadstera. Jaunajā CX-9 būs pieejamas arī progresīvās Mazda i-ACTIVSENSE drošības sistēmas un i-ACTIV AWD, ko pats autoražotājs dēvē par inteliģento visu riteņu piedziņas sistēmu. Paredzams, ka Ziemeļamerikā tiks realizēti 80% jeb 50 000 no visām gada laikā pārdotajām CX-9 vienībām. Pagaidām automašīnas tirdzniecība Eiropā netiek plānota.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu