Kia pārspēj vadošos zīmolus Strategic Vision kvalitātes pētījumā (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Kia Motors America (KMA) divi populārākie modeļi – 2014.gada Optima un 2014.gada Soul – iekļuvuši Strategic Vision kvalitātes pētījuma topa augšdaļā.

Kia jauneklīgie, mūsdienīgie un izturīgie modeļi saņēmuši ļoti augstu novērtējumu kvalitātes pētījumā. Modelis Soul uzrādīja labākos rezultātus mazo multifunkcionālo automašīnu segmentā jau otro gadu pēc kārtas. Strategic Vision analītiķi meklē zīmolus un produktus, kas ir inovatīvi un mūsdienīgi, tomēr galvenā nozīme kopvērtējumā gan ir automašīnu īpašnieku viedoklim.

«Kia produktos iemiesojas zīmola patiesais piedzīvojumu meklētāja gars, piedāvājot klientiem mūsdienīgu dizainu, premium klasi raksturojošus elementus un jaunākās tehnoloģijas par lielisku cenu,» norādīja Maikls Spreigs (Michael Sprague), KMA Pārdošanas un mārketinga viceprezidents. «Strategic Vision kvalitātes pētījuma rezultāti ir vēl viens taustāms apstiprinājums Kia veiksmīgajai ilgtermiņa stratēģijai, kas paredz stiprināt zīmolu, īpašu uzmanību pievēršot kvalitātei un Kia automašīnu īpašnieku pozitīvās pieredzes, kas saistīta ar automašīnas ekspluatāciju veicināšanai.»

Strategic Vision pētījuma ietvaros, lai noteiktu šī gada kvalitātes balvas ieguvējus, aptaujāti vairāk kā 38 000 jauno automašīnu īpašnieki, aicinot novērtēt automašīnas uzticamību, ekspluatācijas laikā radušās problēmas, braukšanas baudījumu un citus emocionālus faktorus, kurus visprecīzāk var novērtēt tieši automobiļa īpašnieks.

«Strategic Vision analizē visus ar kvalitāti saistītos aspektus,» norāda Kristofers Čeinijs (Christopher Chaney), Strategic Vision vecākais viceprezidents. «Kia uzrādījis ļoti labus rezultātus visos pētījumā aplūkotajos jautājumos, sasniedzot vienus no augstākajiem rādītājiem tieši drošības jomā.»

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu