Volkswagen atklāj tehniskos pasākumus, ko veikt EA 189 dzinējiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Ir panākts progress dīzeļdzinēju problēmas atšķetināšanā un atrisināšanā. Volkswagen koncerns ir iesniedzis Vācijas Federālajai autotransporta pārvaldei tehniskos pasākumus EA 189 tipa 1,6 litru un 2,0 litru dzinējiem. Tas nozīmē, ka koriģējošie pasākumi ir noteikti lielākajai daļai problēmas skarto transportlīdzekļu. Izstrādājot risinājumus, galvenais uzsvars bija pēc iespējas mazāk kaitēt klientiem. Pēc tehnisko pasākumu īstenošanas transportlīdzekļi atbildīs piemērotajiem izmešu standartiem. Pēdējais tehniskais risinājums 1,2 litru dīzeļdzinējam Vācijas Federālajai autotransporta pārvaldei tiks prezentēts mēneša beigās, un paredzams, ka tas ietvers programmatūras atjauninājumu.

Vācijas Federālajai autotransporta pārvaldei ir iesniegti tehniskie pasākumi attiecībā uz problēmas skartajiem EA 189 dzinējiem. Vācijas Federālā autotransporta pārvalde pēc rūpīgas izpētes šos pasākumus ir apstiprinājusi. Tas nozīmē, ka ir ieviesta skaidrība par nepilnību korekciju attiecībā uz lielāko daļu problēmas skarto transportlīdzekļu.

  • Tieši 1,6 litru EA 189 dzinēja gaisa masas mērītāja priekšā tiks uzstādīts «plūsmas pārveidotājs». Tas ir režģis, kas samazina gaisa virpuļa plūsmu gaisa masas mērītāja priekšā, tādējādi ievērojami uzlabojot gaisa masas mērītāja precizitāti. Gaisa masas mērītājs nosaka caurplūstošā gaisa masas daudzumu konkrētā brīdī, kas ir ļoti svarīgs dzinēja vadības parametrs optimāla sadegšanas procesa nodrošināšanai. Papildus tiks atjaunināta arī šī dzinēja programmatūra. Tehnisko pasākumu īstenošanai paredzētais laiks neaizņems vairāk par stundu.

  • Arī 2,0 litru dzinējiem tiks nodrošināts programmatūras atjauninājums. Pasākuma īstenošana ilgs aptuveni pusstundu.

Pateicoties sasniegumiem dzinēju izstrādē un uzlabotai plūsmu simulācijai smalki veidotajās gaisa ieplūdes sistēmās, kā arī programmatūras uzlabojumiem šajā jomā, ir izdevies radīt salīdzinoši vienkāršu un klientiem draudzīgu risinājumu.

Tehnisko risinājumu izstrādes mērķis joprojām ir nodrošināt atbilstību piemērotajām izmešu daudzuma robežvērtībām, neietekmējot dzinēja jaudu, degvielas patēriņu un veiktspēju. Tomēr visas modeļu versijas vispirms ir jāpārbauda un šo mērķu sasniegšanu vēl nevar apstiprināt.

Pamatojoties uz Vācijas Federālās autotransporta pārvaldes pieņemtajiem tehniskajiem risinājumiem, šobrīd tiek izstrādātas nepieciešamās servisa programmas problēmas skartajiem Eiropas Savienības tirgiem. Pirmajos transportlīdzekļos tehnisko atjauninājumu uzņēmums vēlas ieviest atsaukšanas ietvaros 2016. gada janvārī. Pašreizējais novērtējums liecina, ka visi pasākumi visu dzinēja versiju atsaukumu ietvaros tiks ieviesti 2016. kalendārā gada laikā.

Volkswagen gādās par to, lai tehnisko pasākumu īstenošanai nepieciešamais laiks visiem klientiem būtu pēc iespējas īsāks. Papildus Volkswagen sazināsies ar visiem klientiem un pasākumu īstenošanas laikā centīsies ņemt vērā klientu individuālās vajadzības, lai neradītu klientiem neērtības, piemēram, neierobežotu viņu mobilitāti. Tāpat Volkswagen zīmols nodrošinās to, lai visiem klientiem tiktu piedāvātas atbilstošas pārvietošanās iespējas bez maksas.

Piemēram, visiem Volkswagen klientiem kopš oktobra ir iespēja pašiem pārbaudīt, vai dīzeļdzinēju problēma ir skārusi viņu transportlīdzekļus. Tīmekļa vietnē http://info.volkswagen.com/lv/lv/home.html klients var ievadīt transportlīdzekļa identifikācijas numuru, lai iegūtu skaidru informāciju.

Tagad, kad ir apstiprināti arī šie pasākumi, tehniskie risinājumi ir pieejami lielākajai daļai koncerna modeļu Eiropā, kas aprīkoti ar EA 189 dzinējiem. Šā mēneša beigās Vācijas Federālajai autotransporta pārvaldei tiks iesniegti atbilstoši pasākumi arī attiecībā uz 1,2 litru trīs cilindru dīzeļdzinēju.

Ņemot vērā Volkswagen zīmola pieeju, arī citi koncerna zīmoli — Audi, SEAT, ŠKODA un Volkswagen Commercial Vehicles — plāno veikt attiecīgus pasākumus problēmas novēršanai.

Papildus Volkswagen AG līdz 2016. gada 31. decembrim atsakās no tiesībām saskaņā ar noilguma noteikumiem attiecībā uz garantijas prasībām par transportlīdzekļos ar EA 189 dzinēju uzstādīto programmatūru, ja vien tiesībās uz šādu prasību iesniegšanu vēl ir spēkā. Tas nozīmē, ka Volkswagen klientiem nebūs jācieš neērtības gaidīšanas dēļ.

Viena lieta ir pilnīgi skaidra — visi transportlīdzekļi ir tehniski droši un var piedalīties ceļu satiksmē bez ierobežojumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu