SEB līzings: Jāņi izvēlas Audi un Volvo, bet Līgas - Honda un Toyota

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Populārākie auto Jāņu vidu pērn bija Audi un Volvo, bet Līgas devušas priekšroku Honda un Toyota zīmolu modeļiem, liecina SEB līzinga dati. 2015. gadā SEB līzinga finansējumu auto iegādei saņēmuši 47 Jāņi un 9 Līgas.

Kopumā pērn SEB līzings nofinansējis ap 1150 automašīnu iegādi privātpersonu vajadzībām. Salīdzinājumā ar 2014. gadu līzinga, darījumu skaits pieauga par 69%, informēja AS «SEB banka» komunikācijas projektu vadītāja Jeļena Riļejeva.

«Pieprasījuma pieaugumu var skaidrot ar iedzīvotāju dzīves līmeņa uzlabošanos. Mazinās bezdarba līmenis, aug ienākumi, inflācija ir minimāla – tas viss palīdz iedzīvotājiem justies stabilāk un raudzīties nākotnē optimistiskāk. Lai gan mašīna parasti nav pirmā lieta, ko cilvēki ir gatavi mainīt, mēs varam vērot būtisku darījumu skaita pieaugumu, un visievērojamākais pieprasījums ir tieši lietotu auto segmentā – tajā 2015. gadā esam izsnieguši finansējumu 6,6 miljonu eiro apmērā, kas ir par 78% vairāk nekā 2014. gadā.

Parasti lietotu un jaunu mašīnu iegādes proporcija bijusi apmēram piecas pret vienu, bet, pagājušā gada 12 mēnešos šī proporcija bija jau četras pret vienu. Tas liecina arī par to, ka aug interese par jauniem auto - pērn darījumu skaits šajā segmentā pieauga par 41%, bet piešķirtā finansējuma apjoms - par 46%, sasniedzot 5,6 miljonus eiro. Interesanti, ka kopējās tendences atspoguļojas arī Jāņu un Līgu darījumos - no 47 finansētiem auto, ko pērn iegādājušies Jāņi, 10 bija - jauni spēkrati,» stāsta SEB līzinga vadītāja Nellija Kočanova.

Līdz ar augošo pieprasījumu pēc jauniem auto, samazinās vidējais auto vecums SEB līzinga portfelī, piemēram, pērn vidējais finansēto automašīnu vecums bija divi gadi.

Pēc SEB līzinga datiem, Latvijas iedzīvotāju vidū populārākās markas pērn bija Volkswagen, Toyota, Volvo, Nissan un BMW.

Savukārt, vērtējot Jāņu pieprasījumu, var secināt, ka viņus pērn vairāk uzrunāja Audi un Volvo zīmolu modeļi, kuriem seko Honda, Subaru, Opel un Volkswagen. Auto vidējais vecums ir pieci gadi. Līgas savukārt dod priekšroku Honda un Toyota zīmolu mašīnām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu