Kāpēc daudzi uzņēmumi «feilo» iekšējo procesu organizēšanā?

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Visi zina, ka grāmatvedības programmas ir tikai aisberga redzamā daļa, uz kuru fokusējāmies galvenokārt. Bieži vien novārtā atstājot ne mazāk svarīgos procesus, pirms rēķinu izrakstīšanas. Iespējams, ka pirms digitālā laikmeta sākuma CRM sistēma nebija nepieciešama, bet tagad? Tagad to izmanto lielākā daļa strauji augošu uzņēmumu.

Kas ir CRM?

CRM tieši tulkosies kā klientu attiecību pārvaldība, bet praksē tā ir Tava uzņēmuma pārvaldība un darbojas kā efektīva biznesa instruments. Mūsdienu uzņēmēji CRM sistēmas lieto, lai rezultātus sasniegtu efektīvāk.

Foto: Publicitātes foto

Biežākās problēmas, kas rodas uzņēmuma iekšējo procesu sistēmā.

Darbinieki tērē pārāk daudz laika, lai atrastu klientu, pieprasījumu, vispārīgo informāciju un avotus analīzei.

Vai Tavi darbinieki savu laiku izmanto efektīvi? Iespējams, ka nē. Vismaz ne tik labi kā to varētu izmantot. Ļoti daudz laika aizņem informācijas atlasīšana, iegūšana līdz uzdevuma izpildei. Ja darba vide ir pilnībā sakārtota, tad ir iespējams padarīt 2x ātrāk nekā tad, ja iekšējā kārtībā valda haoss. Caur CRM sistēmu informācija par klientu, problēmu, piedāvājumu, procesa izpildi un rēķinu ir vienuviet. Pieeja ir visiem nepieciešamajiem darbiniekiem un nepieciešamības gadījumā viņš var sākt darboties nekavējoties.

Pasīva darbinieku savstarpējā komunikācija.

Lai atrastu īsto klientu un īsto piedāvājumu, ļoti bieži darbiniekam ir jāsazinās ar citiem kolēģiem, jāiegūst informācija, tā jāapstiprina. Sliktākais, kas šeit var notikt - svarīgu nianšu pazušana, jo efektīva piedāvājuma pamatā tomēr ir svarīgi sīkumi, kas ļaus izveidot pēc iespējas precīzāku piedāvājumu klientam. Kur meklēt problēmas risinājumu un veidot tādus piedāvājumus, kur klients uzreiz sniedz akceptu, nekaulējas par cenu vai jūsu profesionalitāti? Vienkārši - uzreiz pēc tikšanās, apkopojiet informāciju sistēmā, lai varētu pie tās atgriezties, kad vien tas ir nepieciešams.

Kavēti termiņi

Ir projekti, kas aizņem daudz laika un to konkrēti termiņi tiek paildzināti līdz ar jauniem papildinājumiem, bet ko vēlas klienti? Pēc iespējas ātrākus rezultātus. Katra iekavētā termiņa rezultātā krītas jūsu kvalitātes latiņa.

Lai uzlabotu savu servisu ir nepieciešams kontrolēt procesus un darbu termiņus. Ideāli, ja tie ir izpildīti pat dienu vai divas ātrāk - klienti uzreiz novērtēs jūsu vēlmi censties un zinās, ka var paļauties. Kontrolē visu projektu laiku un to izpildi - sistēma būs uzraugs tam, lai viss notiek laikā, atgādinās par tuvojošos beigu datumu un pasteidzinās darbam - klientu laimei un jūsu uzņēmuma spožumam.

Ja jūtat, ka uzņēmuma attīstībā kaut kas pieklibo - nemarinējiet savu problēmu, bet gan meklējiet risinājumu. Bieži vien, problēma sākas iekšā, tāpēc arī ir vērts izvērtēt visus augstāk minētos punktus - vai tas neesat jūs? Un, ja arī esat - tikai mieru. Risinājums vienmēr ir!

http://www.ortoncrm.com/

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu