Pacientu ombuds: cilvēki sūdzas par medicīnas nepieejamību

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Cilvēki bieži sūdzas par veselības aprūpes pakalpojumu nepieejamību, otrdien intervijā Latvijas Radio sacīja Pacientu ombuda biroja vadītāja Viktorija Paškeviča.

Viņa norādīja, ka bieži sūdzības saņemtas par garajām rindām ārstniecības iestāžu reģistratūrās, kā arī mazo speciālistu skaitu, kas liedz ātri saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

Paškeviča norādīja arī uz kvalitatīvas informācijas trūkumu veselības aprūpes jomā Latvijā. Piemēram, izrakstot pacientu no slimnīcas, ne vienmēr viņam tiek izstāstītas turpmākās ārstēšanās iespējas, atstājot to vienīgi šā cilvēka ziņā. Par nepietiekamu saņemto informāciju cilvēki sūdzas arī saistībā ar saskarsmi ar ģimenes ārstiem.

«Nereti cilvēkiem rodas sajūta, ka ģimenes ārsts nav pat paskatījies uz viņu un nav izrunājies,» piebilda Paškeviča.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu