«Dzintars» un «Lido» izstrādās mācību programmu jauniešiem par dabīga uztura un pareizu kosmētisko līdzekļu lietošanu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Parfimērijas un kosmētikas ražotājs AS «Dzintars» un sabiedriskās ēdināšanas tīkls AS «Lido» plāno kopīgi izstrādāt mācību programmu jauniešiem par dabīga uztura un pareizu kosmētisko līdzekļu lietošanu, informēja «Dzintars» pārstāve Linda Belaša.

Trešdien «Lido» Atpūtas centra teritorijā, Krasta ielā 76, Rīgā, tika atklāts «Dzintara» firmas veikals. Tas ir 50 kvadrātmetrus plašs un atrodas pretī centra galvenajai ieejai. Veikals ir atvērts katru dienu no plkst.11 līdz plkst.20. Uzņēmums veikala izveidē ieguldīto līdzekļu apmēru neatklāj.

Turpinot paplašināt firmas veikalu tīklu Latvijā, «Dzintars» līdz gada beigām to Latvijā plāno palielināt līdz 50 veikaliem.

Līdz ar jaunā «Dzintars» veikala atklāšanu sākts pirmais sadarbības posms starp «Lido» un «Dzintaru». Nākotnē abi uzņēmumi plāno īstenot kopīgu kustību veselīga dzīvesveida popularizēšanai, apvienojot abu zināšanas un pieredzi, lai veicinātu un izglītotu Latvijas sabiedrību par dabīgu produktu, tostarp dabīgas kosmētikas nozīmi cilvēku dzīvē, uzsverot Latvijas nākotni – jauniešus.

Sadarbība starp «Dzintaru» un «Lido» paredz kopīgu aktivitāšu īstenošanu un mācību programmas izstrādi par dabīga uztura un pareizu kosmētisko līdzekļu lietošanu atbilstoši jauniešu vecumposmam.

«Lido» īpašnieks un padomes priekšsēdētājs Gunārs Ķirsons «Dzintara» veikala atklāšanas ceremonijā atzīmēja, ka «Lido» šogad svin 30 gadu jubileju, bet «Dzintars» Latvijā darbojas jau 168 gadus, tādēļ ir svarīgi lepoties, ka Latvijā ir tāda veida uzņēmumi, un tie ir jāatbalsta. «Tāpēc es ļoti priecājos, ka esam uzsākuši sadarbību tieši ar «Dzintars» uzņēmumu,» sacīja Ķirsons.

«Dzintara» valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs norādīja, ka sabiedrība laika gaitā ir aizmirsusi par savu identitāti, sākot ģērbties vienādās drēbēs un uzturā lietojot vienādi neveselīgu pārtiku. «Mazāk uzmanības tiek veltīts produkta kvalitātei un oriģinalitātei, un tā tas notiek ne tikai skaistuma industrijā,» uzsvēra Gerčikovs.

Tomēr viņš atgādināja, ka uzņēmuma darbībā nav prioritāras vērtības komercializētām pieejām un pārejošām modes tendencēm - tā vietā «Dzintars» uzsver tradīcijas un pieredzi. «Mēs strādājam, lai iegūtu efektīvu produktus no dabiskām izejvielām. (..) Tāpēc mūsu sadarbība ar sabiedriskās ēdināšanas tīklu «Lido» ir tikai likumsakarīga,» skaidroja Gerčikovs.

«Dzintars» ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs, un tā produktu klāstā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro. «Dzintars» pērn strādāja ar 5,807 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt kompānijas zaudējumi bija 1,729 miljoni eiro.

«Lido» grupā ietilpst 13 ēdināšanas vietas un trīs veikali Rīgā, trīs «Lido» Tallinā, divi restorāni «Kirsons» un ražotne Berlīnē, kā arī gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava un konditoreja Rīgā. Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 992 427 eiro. «Lido» grupas apgrozījums pērn bija 45 miljoni eiro, savukārt grupas zaudējumi sasniedza 1,2 miljonus eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu