Skip to footer
Iesūti ziņu!

Kā pārslēgt komunālo pakalpojumu līgumus, ja klients ir miris

Raksta foto

Privātmājā Ērgļos viena pati dzīvoja paveca sieviete, kurai radās veselības problēmas, un viņa slimnīcā mira. Pēc neilga laika kaimiņš, kas mirušās vienīgā dēla uzdevumā pieskatīja māju, no pastkastītes izņēma energouzņēmuma vēstuli, ka līgums par elektrības pieslēgumu divu nedēļu laikā ir jāpārslēdz tam, kam ir juridisks pamats to darīt, citādi elektrību atslēgs. Šajā gadījumā dēls arī pārslēdza līgumu.

Kā tiek pārslēgts vai izbeigts līgums, ja klients ir miris un uz viņa vārda ir enerģijas un komunālo pakalpojumu piegādes līgumi? Izrādās, pakalpojumu sniedzēji rūpīgi seko līdzi izmaiņām, monitorējot vai iegūstot datus no Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) par to, ka klients miris. Šo jautājumu TVNET+ komentēja “Elektrum” klientu apkalpošanas direktore Solvita Linde, “Enefit” Privātpersonu klientu segmenta vadītāja Elza Rudzīte,  “Latvijas Gāzes” Mājsaimniecību departamenta vadītāja Diana Tivča, uzņēmums “Tet”,  „Rīgas namu pārvaldnieka” sabiedrisko attiecību un mārketinga nodaļas vadītāja Inita Kabanova un namu apsaimniekotāja “HomeUp” valdes loceklis Gatis Roze.

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu