LIAA tūrisma sociālo tīklu uzturēšanas pakalpojumu nodrošināšanai tērēs € 53 100

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) tūrisma sociālo tīklu uzturēšanas pakalpojumu nodrošināšanai tērēs 53 100 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Sākotnēji paredzētā iepirkuma līgumcena bija 57 300 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

Nodrošināmo pakalpojumu vidū ir regulāras komunikācijas uzturēšana par Latvijas tūrisma piedāvājumu sociālā tīkla «Facebook» lapā «Atklāj Latviju no jauna» latviešu valodā, kā arī apskata «Idejas brīvdienām» veidošana portālam «latvia.travel».

Tāpat iepirkums paredz «Facebook» lapas izveidi un uzturēšanu krievu valodā ar mērķi nodrošināt regulāru komunikāciju par Latvijas tūrisma piedāvājumu krieviski runājošos mērķa tirgos. Vienlaikus plānots izstrādāt sešus oriģinālrakstus krievu valodā portālam «latvia.travel».

Kā aģentūrai LETA pastāstīja LIAA Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Vineta Vilistere-Lāce, «Facebook» lapa «Atklāj Latviju» latviešu valodā izveidota pirms vairākiem gadiem, kad rīkota vietējā tūrisma reklāmas kampaņa. Iepirkuma izpildes laikā to plānots aktivizēt, atjaunināt un regulāri papildināt ar informāciju par aktuālo piedāvājumu vietējiem tūristiem. Otra «Facebook» lapa būs pilnīgi jauna un tiks izveidota krievu valodā, ņemot vērā, ka tradicionāli lielāko tūristu plūsmu uz Latviju veido Krievijas iedzīvotāji, sacīja Vilistere-Lāce.

Vienlaikus viņa norādīja, ka LIAA ir izsludinājusi iepirkumu par sociālo tīklu «Weibo» un «Wechat» uzturēšanu Ķīnā, kā arī plānots izskatīt iespēju nākotnē iepirkt līdzīgus pakalpojumus, lai nodrošinātu komunikāciju sociālajos tīklos ar ceļotājiem arī no citiem tūrisma tirgiem.

«Sociālie tīkli dod iespēju sasniegt lielu potenciālo ceļotāju skaitu no dažādām valstīm. Taču informācijas apjoms mūsdienās ir milzīgs, un, lai ieinteresētu auditoriju, tai ir jāpiedāvā ļoti kvalitatīvs, pārdomāts un iedvesmojošs saturs,» skaidroja LIAA pārstāve.

Viņa atzīmēja, ka LIAA Tūrisma departaments savā sociālā tīkla «Facebook» lapā saviem spēkiem nodrošina komunikāciju ar nozarē strādājošajiem, tostarp tūrisma informācijas centriem, viesnīcām, dažādu tūrisma pakalpojumu sniedzējiem u.c. Tāpat departaments izmanto tā pārziņā esošos resursus, lai turpinātu uzturēt arī ceļotājiem domāto sociālās vietnes «Instagram» kontu «@enjoylatvia». Minēto darbu veic viens cilvēks, kam tas ir viens no daudziem citiem pienākumiem, uzsvēra Vilistere-Lāce.

Pēc viņas teiktā, bieži vien tūrisma galamērķi konkurē savā starpā, cenšoties piesaistīt vienus un tos pašus tūristus. Piemēram, ja igauņi sociālajā tīklā «Facebook» aktīvi uzrunā latviešu auditoriju un mēģina to pārliecināt doties brīvdienu izbraucienā pie viņiem ciemos, Latvijai jābūt vēl aktīvākai un prasmīgākai, lai savus ceļotājus rosinātu iepazīt dzimto zemi, veicinot vietējo tūrismu. «Izmantojot ārpakalpojumu sniedzējus, ir pamats būt drošiem, ka pienākumus veic profesionāļi, kam ir pieredze gan digitālā satura veidošanā un komunikācijā ar lapas sekotājiem, gan arī reklāmas plānošanā un pirkšanā sociālajos tīklos,» sacīja LIAA Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja.

Atbilstoši informācijai IUB mājaslapā, kopumā LIAA rīkotajā iepirkumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, no kuriem par uzvarētāju atzīts SIA «PR Kvadrāts» pieteikums.

Atbilstoši nolikumam, iepirkums jāīsteno 18 mēnešu laikā no līguma noslēgšanas brīža.

Iepirkumu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds projektā «Starptautiskās konkurētspējas veicināšana tūrismā».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu