Īpaši dinamiskai braukšanai vadītājam būtu ieteicams izvēlēties FlexRide šasijas Sport režīmu – amortizatori kļūst stingrāki, stūres un gāzes pedāļa atsaucība ir tiešāka. Piedevām ESP pretizslīdēšanas sistēma pieslēdzas vēlāk, tādā veidā sniedzot vadītājam lielāku rīcības brīvību. Kombinācijā ar automātisko pārnesumkārbu Sport režīmā pārnesumi tiek pārslēgti vēlāk, tas ir pie augstākiem apgriezieniem.
Atpakaļceļā no Nirburgringas vadītājs atkarībā no ceļa rakstura un savām vēlmēm var izvēlēties starp trim režīmiem:
- Standart – automātiskā sistēma izvēlas piemērotākos uzstādījumus, pamatojoties uz automobiļa sensoru iegūto informāciju;
- Tour – komfortabls šasijas regulējums, degvielas patēriņam labvēlīgi piedziņas uzstādījumi – piemērotākais režīms relaksējošiem garas distances braucieniem;
- Sport – bremzēšanas sagāzums (brake dive) ir samazināts, šasija mazāk sasveras līkumos un stūres iekārta nodrošina lielāku atgriezenisko saiti, ņemot vērā ceļa apstākļus.
FlexRide elektrohidrauliskā šasija pieregulē amortizatorus atbilstoši ceļam un braukšanas situācijai 500 reizes sekundē jeb 30 000 reižu minūtē. Ar Sport režīma pogu vadītājs var saglabāt personalizētos uzstādījumus stūres iekārtai, gāzes pedāļa atsaucībai un amortizācijai.
«Jaunā centrālā Drive Mode Control sistēma ir adaptīvās šasijas sirds un dvēsele. Tā nepārtraukti analizē sensoru sniegto informāciju un uzstādījumus un atpazīst individuālo braukšanas stilu. Individuālās sistēmas tiek pielāgotas labākai saķerei un pozīcijai,» skaidro Cipsers.
Ja, piemēram, braucot ar Opel Insignia Grand Sport Standart režīmā, vadītājs izdomā izbraukt ceļa līkumus nedaudz sparīgāk, sistēma, balstoties uz paātrinājuma un bremzēšanas rādītājiem, atpazīst dinamiskāku braukšanas stilu un momentā pārslēdz šasijas un piedziņas komponentus uz sportisko režīmu.